انیمیشن “درون و بیرون” یکی یکی از محبوب ترین و الهام بخش ترین محصولات پیکسار بوده است. این انیمیشن در واقع استانداردهای داستان سرایی و به طور کلی انیمیشن پیکسار را وارد مرحله ای جدید و متفاوت کرد که سپس بر هر چیزی که خود پیکسار و گاهی دیزنی تولید می کرد تأثیر گذاشت.

به گزارش همشهری آنلاین، البته تا به امروز حتی انیمیشن های پرطرفدار «روح» و «قرمزی» که مشخصاً تحت تأثیر نگاه روانشناختی مشابهی به ذهن کودک/انسان بوده اند، نتوانسته اند به همان موفقیت دست یابند. موفقیت گسترده این محصول 2015 باعث شده بود که در تمام این سال ها درباره دنباله اش صحبت کند. دیزنی و پیکسار در سپتامبر 2022 اعلام کردند که دنباله ای برای این انیمیشن برنده اسکار ساخته می شود. فیلمی که به تازگی اکران شده و موفق به شکستن رکوردها شده است.

«درون و بیرون 2» پرفروش شد

«درون و بیرون 2» با پشت سر گذاشتن «The Dune: Part 2» به پرفروش‌ترین فیلم سال 2024 در آمریکای شمالی تبدیل شد. انیمیشن جدید پیکسار در هشتمین روز اکران خود توانست عنوان پرفروش ترین فیلم سال آمریکا را از آن خود کند. این فیلم که هیچ نشانه ای از افت فروش خود را نشان نداده رکوردهای مختلفی را به نام خود ثبت کرده و روز جمعه با فروش بیش از 283 میلیون دلاری خود با فروش 282.1 میلیون دلاری از فیلم سینمایی «تلماسه 2» پیشی گرفت. ایالات متحده. «Inside Out 2» در روز پنجشنبه مجموع فروش جهانی خود را به 481.4 میلیون دلار رساند و روز جمعه از مرز 500 میلیون دلار در سراسر جهان عبور خواهد کرد. انتظار می‌رود در آمریکای شمالی، «Inside Out 2» در دومین آخر هفته اکران خود تا یکشنبه به 350 میلیون دلار و تا پایان یکشنبه با احتساب فروش جهانی به 650 تا 700 میلیون دلار برسد.

مشکلات ایجاد انیمیشن برای نوجوانان

کلسی مان کارگردان انیمیشن «Inside and Out 2» درباره این انیمیشن گفت: در پیکسار باید همه چیز را از ابتدا بسازیم، باید تحقیقات زیادی انجام می دادیم زیرا روش کار ما شبیه سازی همه چیز در داخل است. محیط برای اطمینان از اینکه تیغه های چمن متحرک شبیه تیغه های چمن واقعی به نظر می رسند، ما واقعا سعی می کنیم مطمئن شویم که شخصیت ها را از درون می شناسیم: این شخصیت کیست و در سر آنها چه می گذرد؟

ساختن فیلمی در مورد نوجوانان که بی زمان نباشد و نوجوانان بتوانند در زمان های مختلف با آن ارتباط برقرار کنند، سخت است، زیرا آن گروه سنی بسیار تحت تأثیر جریان ها و فرهنگ های آن زمان خاص است – حتی در نحوه لباس پوشیدن و صحبت کردن. برای ارتباط با این نسل باید ارجاعاتی به آنچه امروز برایشان مهم و عزیز است داشته باشید. حتی چیزی که 6 ماه پیش جدید و هیجان انگیز بود، امروز می تواند تاریخ و خسته کننده باشد.

نظر منتقدان

این انیمیشن که به خاطر تخیل و ظرافت های داستانی اش مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است، در چند روز گذشته با نقدهای مثبتی روبرو شده است. منتقدان بر این باورند که انیمیشن «درون و بیرون ۲» با کمک گرفتن از اضطراب های دوران نوجوانی توانسته همه چیز را هیجان انگیزتر و جذاب تر کند، در حالی که این فیلم با وفادار ماندن به جذابیت عاطفی فیلم اصلی، توانسته است اثری دلپذیر و گرم باقی بماند. ماندن

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما