اخبار روز

کانال تغییرات قیمت درهم امارات


به گزارش مانی بان، آخرین روز کاری هفته بازار ارز تهران در حالی به پایان رسید که قیمت ها با چهارشنبه بیستم مقایسه شده است. تیر تجربه کرده بود؛ افت جدیدی را تجربه کردند و قیمت دلار با از دست دادن کانال 58 هزار تومانی وارد کانال 57 هزار تومانی شد. قیمت دلار آخرین بار در محدوده 57 هزار تومان بود پنجمین خرداد امسال بود که این ساز بعداً افزایش را تعدیل کرد و مسیر صعودی را در پیش گرفت.

اختازنانیوز نوشت: سایر ارزهای موجود در بازار مانند دلار فتح کانال های نزولی خود را در دستور کار قرار داده اند. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به آخرین قیمت ها در بازار ارز تهران.

قیمت درهم امارات متحده عربی امروز 21 تیر 1403

قیمت درهم امارات امروز در جریان معاملات بازار ارز تهران مسیری نزولی را طی کرد و همانند دلار به کانال زیان ده پایان داد. قیمت درهم امروز با افت 300 تومانی روی 15900 تومان ثابت شد.

نرخ ارز امروز ریال عمان

امروز ریال عمان همانند درهم امارات در بازار افت قیمتی را تجربه کرد و 152 هزار و 270 تومان معامله شد. ارزش هر ریال نسبت به روز گذشته 3210 توکن کاهش یافته است.

قیمت دینار عراق امروز

دینار عراق امروز در بین معامله گران خرید و فروش شد که البته نسبت به روز گذشته افت قیمتی نداشت و ۴۴ تومان معامله شد.

امروز نیز خبری مبنی بر اعلام آغاز فروش در اربعین از سوی بانک مرکزی منتشر شد. دستورالعمل «تدارک و تامین ارز دینار زائران اربعین حسینی (ع) سال 1403» به 7 بانک ملی، تجارت، صادرات، ملت، پست بانک، پارسیان و سپه ابلاغ شده است. . فروش ارز به زائران اربعین با نرخ فروش اسکناس مرکز طلا و ارز ایران (ETS) حداکثر به 200 هزار دینار عراقی می رسد. دریافت کارمزد یا هزینه از متقاضی به جز معادل ریالی آن به ارز درخواستی (مطابق با نرخ مبادله ای مرکز مبادلاتی) ممنوع است.

فروش ارز به زائران بالای پنج سال از هفتم مرداد 1403 تا پایان روز سوم. شهریور 1403، ثبت نام در سامانه «نظارت ارز» با ارائه اصل کارت ملی و گذرنامه یا «کارت تردد اربعین» معتبر زائر و با الزام درج کد رهگیری امکان پذیر است.

در ادامه مجید میراحمدی رئیس ستاد اربعین درباره قیمت بلیت هواپیما و اتوبوس اظهار داشت: قیمت بلیت هواپیما باید از سوی سازمان هواپیمایی اعلام شود و تا اربعین تغییری در قیمت ها ایجاد نشود. اما در سفر با اتوبوس دو بار تا 25 ماه از صفر قیمت بلیت دریافت می شود. هزینه بیمه طبق اعلام قبلی 60-70 هزار تومان است و البته خدمات 75 درصد بیشتر است.

نرخ ارز لیر ترکیه امروز

معاملات امروز در حالی به پایان رسید که قیمت لیر ترکیه در جریان مبادلات ارزی کاهش یافت و با 30 تومان افت به 1780 تومان رسید.

قیمت منات آذربایجان در بازار.

امروز قیمت منات آذربایجان روند نزولی را تجربه کرد و 34 هزار و 380 تومان خرید و فروش شد. هر منات با افت قیمت 690 تومانی مواجه است.

قیمت درام ارمنستان امروز

در بازار امروز قیمت درم ارمنستان نسبت به روز گذشته چهار تومان کاهش داشته است. ارزش هر بشکه امروز در بازار به 151 تومان رسید.

نرخ ارز لاری گرجستان امروز

مانند سایر ارزهای تحلیل شده، لاری گرجستان چاره ای جز کاهش و ارزان شدن 310 تومبا ندید. هر لاری عصر امروز و در پایان بورس 21 هزار و 690 تومان خرید و فروش شد.

آخرین قیمت بات تایلند

اکنون نوبت به مقاصد آسیایی در سراسر جهان رسیده است. بات تایلند در جریان معاملات بازار 21 تومان کاهش یافت و قیمت آن 1619 تومان بود.

نرخ ارز رینگیت مالزی امروز

امروز قیمت رینگیت مالزی در بازار افت کرد و 210 تومان ارزش گذاری شد که نسبت به پایان معاملات دیروز 12 هزار و 480 تومان معامله شد.

خلاصه معاملات امروز بازار ارز تهران حکایت از افت محسوس تمامی قیمت ها نسبت به روز گذشته داشت و تمامی ارزها به جز دینار عراق روند نزولی را تجربه کردند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا