سرگرمی

کامنت جنجالی همسر رادش درباره شوهرش!+ عکس

بازتاب آنلاین، همسر نصرالله رادش در صفحه خود سوالاتی را مطرح کرد یکی یکی از فالوورهای او پاسخ تامل برانگیزی درباره زندگی مشترکش با نصرالله رادش داده که در ادامه خواهید دید.

آرزو محمود همسر نصرالله رادش بازیگر سینما و تلویزیون طناز که این روزها در جوکر 2 احسان علیخانی حضور دارد در صفحه خود این سوال را مطرح کرد. یکی یکی از فالوورهای او پاسخ تامل برانگیزی درباره زندگی مشترکش با نصرالله رادش داده که در ادامه خواهید دید.

به تازگی ویدئویی از همسر نصرالله رادش در فضای مجازی منتشر شده است که آرزو محمود برای قربانی کردن حیوانات گریه می کند. این ویدئو و حمایت همسر رادش از حیوانات و دعوت به گیاهخواری باعث شد تا سوالاتی در ذهن دنبال کنندگان آرزو محمود شکل بگیرد. یکی او یک سوال جنجالی از کاربران پرسید (اگر همسر و حیوان خانگی شما بیمار بودند و به پزشک یا دامپزشک نیاز داشتند، کدام یک را در اولویت قرار می دهید) و پاسخ عجیبی دریافت کرد و بسیاری از حامیان حیوانات را پسندید، آرزو محمود به سوال این کاربر پاسخ داد. نوشت:

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا