اخبار روز سینما

کالین فارل به فیلم The Ballad of a Small Player پیوست

« کالین فارل “بازیگر محبوب آمریکایی، فیلم The Ballad of a Little Player فیلم اقتباسی از رمان “لارنس آزبورن” محصول 2014 به پیوست می باشد.

کالین فارل یکی او یکی از فعال ترین بازیگران هالیوود در سال های اخیر محسوب می شود و همچنان به کار خود ادامه می دهد. این بازیگر نامزد اسکار فیلم بعدی ادوارد برگر برای نتفلیکس هم بازی کنید.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان می توانید به بخش آن مراجعه کنید اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرام فیگار دیدن.


حضور کالین فارل در تصنیف یک بازیکن کوچک

نقش اصلی “کالین فارل” آهنگ یک بازیگر کوچولو مسئول خواهد بود. ادوارد برگر (کارگردان All Quiet on the Western Front) این فیلم را بر اساس فیلمنامه ای از روآن ژوف (نویسنده فیلم Before I Go to Sleep) کارگردانی خواهد کرد. کشیدن فیلم جدید کالین فارل قرار است تابستان امسال آغاز شود.

فیلم The Ballad of a Little Player

The Ballad of A Little Player بر داستان یک قمارباز محبوب تمرکز دارد که با بدهی ها و گذشته مشکوک خود سر و کار دارد. «مایک گودریج» و «متیو جیمز ویلکینسون» نیز تهیه کنندگان این اثر هستند. آهنگ A Little Actor's Song سومین فیلم ادوارد برگر در پلتفرم نتفلیکس است.

او تهیه‌کنندگی و کارگردانی مشترک Something New on the Western Front برای نتفلیکس بود که نامزد 9 جایزه اسکار در سال 2022 از جمله بهترین فیلم شد. فیلم بعدی او تریلر مقعر با بازی رالف فاینس، استنلی توچی، جان لیتگو و ایزابلا روسلینی است. این فیلم در ماه نوامبر اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره همکاری «دوارد برگر» و «کالین فارل» چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

منبع: گزارشگر هالیوود

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا