اخبار روز سینمافیلم و سریال

بیوگرافی کاظم سیاحی و او کیست؟

کاظم سیاحی، با استعداد و بازیگری تمام عیاری است که برخلاف رنگ موهایش، همچنان جوانی را در خود حفظ کرده است. او در سال‌های تجربه خود به کمال نزدیک است و همواره تلاش می‌کند تا به نقش‌های بیشتری دسترسی پیدا کند. کاظم سیاحی در تهران در سال ۱۳۵۷ متولد شد و به عنوان یک صداپیشه و همچنین عروسک‌گردان درخشید. قبل از حضورش در سریال مشهور “لیسانسه ها”، این هنرمند کمتر شناخته شده بود.
از جمله فعالیت‌های برجسته کاظم سیاحی، خلق شخصیت بی‌نظیر جیگر در فیلم سینمایی “شهر موش‌های ۲” است که همچنین دو شخصیت دیگر را نیز با صداپیشگی خود جاودانه کرده است. علاوه بر عروسک‌گردانی، وی فارغ‌التحصیل بازیگری از دانشگاه هنر و معماری آزاد تهران است که مهارت‌های او را در زمینه تئاتر نیز به اوج رسانده است.

کاظم سیاحی  بازیگر و عروسک گردان ایرانی است.  کاظم سیاحی  صداپیشه کاراکترهای الاغ در کلاه قرمزی و پشه در برنامه مهمونی ایرج طهماسب است.  کاظم سیاحی  با کاراکتر پشه این روزها مهمان خانه مردم می شود.  کاظم سیاحی  با بیانی شیوا و هنرمندانه شخصیت پشه مهمونی را در دل مردم جا کرده است. در ادامه با ما همراه شوید تا بیشتر درباره  کاظم سیاحی  بدانید.

کاراکتر  پشه مهمونی  در این روزها محبوب مخاطبان شده است.  پشه مهمونی با صداپیشگی کاظم سیاحی می باشد.  پشه مهمونی  با جملات شیرین خودش را در دل مخاطبان جا کرده است.

او همچنین به تازگی در مگه تموم عمر چنتا بهاره بازی کرده است.

کاظم سیاحی از شخصیت رحیم می گوید

نکته جالب انتخاب من این بود که برای برخی از شخصیت های این سریال پیر بودم و برای برخی دیگر جوان به حساب می آمدم! البته تا جایی که یادم می آید، سروش صحت از همان ابتدا من را برای بازی در نقش رحیم انتخاب کرده بود و خیلی خوشحال شدم. چون عاشق نقش های چالش برانگیز هستم. فاصله سنی من و امیر کاظمی زیاد نیست و ایجاد رابطه پدر و پسری چالش خوشایندی بود. نگران بودم که آیا بتوانم آن را تحمل کنم! همچنین بازی در نقش یک معتاد برای من یک چالش به حساب می آمد زیرا نیاز داشتم تصویر یک معتاد را بر خلاف هر معتاد دیگری به تصویر بکشم. آقای صحت نمی خواست این نقش به کلیشه تبدیل شود و در نهایت با همکاری و راهنمایی سروش صحت و رابطه خوبی که با امیر داریم موفق شدیم این رابطه پدر و پسری را بسیار قانع کننده کنیم. محدوده.

رزومه می گوید که او شهرت را زیاد دوست ندارد. این؟

هر بازیگری شهرت را دوست دارد. شهرت و میل به دیده شدن در هسته اصلی حرفه بازیگری نهفته است.

اما انتخاب های شما به گونه ای است که گویی می خواهید از دیده شدن و معروف شدن اجتناب کنید. مثلا رویداد شما بیشتر روی تئاتر و صداپیشگی متمرکز است!

شهرت را دوست دارم، اما تشنه معروف شدن نیستم. شاید حق با شماست و به خاطر اخلاقم است که دوست ندارم در جمع باشم، اگر بد نباشد، راحت دیده و معروف بودم.

این احتمال وجود دارد که رحیم شما را به شهرت نزدیک کند. چون نقشی جزئی و خاص در دل سریال با مخاطب است!

دیده شدن در ادامه فعالیت بازیگری من بسیار مهم و تاثیرگذار است، اما با جان و دل می گویم که همیشه دوست داشتم کارم را درست و درست انجام دهم، از گروه راضی باشم و در درام در جای درستی باشم. نمایشی که روی آن کار می کنم هرگز نقشی را فقط برای اینکه عالی جلوه دهم نمی پذیرم. اولویت من این است که نقشی که به من داده شده را خوب بازی کنم.

واکنش کاظم سیاحی به تحریم جیگر

کاظم سیاحی در واکنش به خبر ممنوعیت حضور جیگر در بی بی سی گفت: با شنیدن این خبر در ایران نبودم و با شنیدن این خبر واقعا تعجب کردم، البته پس از بازگشت تکذیب شد اما وقتی داشتم این خبر رو پخش میکردم فقط میپرسیدم چرا؟چرا؟چرا؟چرا؟

واکنش کاظم سیاحی به اولین همکاری اش با فرناز رهنما

کاظم سیاحی درباره اولین همکاری خود با فرناز رهنما در اینستاگرام خود نوشت: «فرناز رهنما، همکلاسی قدیمی دوران دانشگاه و مهمتر از آن یک دوست قدیمی، امسال برای اولین بار فرصت همکاری با هم را داشتیم و همچنین آقای کرامتی و بیایید به سرپرستی مسعود کرامتی با امیر دلاوری، دهقان، فلامک جنیدی، علی هاشمی، مونا غم‌خواه بازی کنیم. تو فرناز رهنما که دوست من هستی ممنون از لطفت

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا