اخبار روز

کار دولت برای مردم در 21 شهریور

وام فوری مجموعه ای از وام ها و تسهیلات وسوسه انگیز بانکی است. کارآفرینان، زوج‌های جوان، کارآفرینان، افرادی که به دنبال مسکن هستند و به طور خلاصه، هر کسی که می‌خواهد تغییری در حرفه، زندگی و تحصیلات خود ایجاد کند. برای کمک می تواند از وام فوری بانک بهره مند شود. وام فوری به کمک افرادی می آید که نیاز فوری به پول زیادی دارند. زیرا مردم همیشه کمبود نقدینگی دارند. بنابراین نیاز به پول نقد برای انجام یک پروژه، مردم را به استفاده از وام های فوری و تسهیلات ارائه شده توسط بانک ها ترغیب می کند. در ادامه به آخرین اخبار از وام فوری ما پرداخت می کنیم

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر اسماعیل لالقانی از پرداخت 34 هزار اقساط تسهیلات قرض الحسنه به ارزش بیش از 6800 میلیارد ریال به مستمری بگیران از ابتدای ماه جاری خبر داد و گفت: هر قسط 200 میلیون ریال به متقاضیان می رسد. واجد شرایط پرداخت.

وی افزود: پرداخت این تسهیلات به صورت غیرحضوری و بدون حضور در شعبه و بدون ضامن انجام شد.

شایان ذکر است بانک کارگران رفاه پیش از این بیش از 794 هزار فقره وام غیرحضوری به ارزش بیش از 67 هزار میلیارد ریال به این دسته از متقاضیان پرداخت کرده بود. بانک رفاه کارگران مسئول است.

لازم به ذکر است در راستای توسعه بیشتر اقدامات حمایتی و بر اساس قرارداد با سازمان تامین اجتماعی، بانک رفاه کارگران 100 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه از بانک رفاه کارگران به مستمری بگیران پرداخت خواهد کرد. پایان سال جاری و مستمری بگیران تحت پوشش این سازمان./ تسنیم

وام فوری یک روزه ۱۵۰ میلیون تومانی به همه مردم

بانک شهر به منظور تامین نیازهای اولیه اشخاص حقیقی، وام 150 میلیون تومانی به مشتریان خود ارائه می کند.

حداقل مبلغ سپرده برای افتتاح حساب اعتباری و اخذ وام 1 میلیون تومان می باشد. سقف وام 150 میلیون تومان و حداکثر مدت بازپرداخت 5 سال است. این نوع وام فقط 4 درصد کارمزد دریافت می کند و سودی دریافت نمی کند. مردم می توانند برای تامین نیازهای اولیه، پرداخت جهیزیه و هزینه ازدواج، تامین هزینه های درمانی، خرید و تعمیر مسکن و تامین هزینه های تحصیلی از بانک شهر برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

سخنگوی دولت با اشاره به اینکه برای وام های خرد زیر 100 میلیون نیازی به ضامن نیست، گفت: اگر بانک ها برای این گونه وام ها ضامن می خواهند، مشکل را به معاونت مافوق بانک مرکزی گزارش کنند.

«علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت سیزدهم در برنامه «بدون توقف» شبکه سه درباره تصمیم دولت درباره برجام گفت: ما به خاطر توافق دنبال توافق نیستیم، اما توافق را دنبال می کنند تا به هدف تخریب برسند. ما به طور موثر از تحریم ها پیروی می کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه 200 شبکه با ابزارهای مختلف رسانه ای آنقدر اخبار منفی را به شکل های مختلف منتشر می کنند که خبرهای خوش به گوش مردم نمی رسد، گفت: به عنوان مثال در این دو سال ماهواره خیام در اختیار ما قرار گرفته است. که از طریق آن امکان عکسبرداری زیر یک متری در همه مکان ها را داریم و می توانیم منطقه ای که مواد غذایی اصلی در آن کشت می شود، میزان ذخایر و منابع آبی را ارزیابی کرده و حتی از آنها برای تسکین استفاده کنیم. در مورد دستاوردهای دولت، این رسانه هیچ یک از آنها را منتشر نکرده است. سلام جدید

شرط عجیب وام 50 میلیون تومانی

وی در پاسخ به این سوال که در این دو سال چند شغل ایجاد کرده اید، پاسخ داد: یکی از اولویت های مهم دولت ایجاد اشتغال، یکی ایجاد رشد اقتصادی و یکی حل ملموس مشکل تعطیلی و نیمه تعطیلی کارخانه ها است. بیش از 5000 مجتمع نیمه فعال و غیر فعال و مشکل دار در این دو سال فعال شده است، بخشی که دولت می تواند کمک کند اتفاق افتاده و مورد حمایت دولت قرار گرفته است. امسال برای اولین بار توانستیم تمام کاغذهای کتاب های درسی را از جیب خودمان تهیه کنیم. همچنین نرخ بیکاری ما که دو رقمی بود در این دو سال تک رقمی شد و به 9 درصد رسید. در این دو سال بین 760000 تا بیش از یک میلیون شغل در سال ایجاد شده است.

سخنگوی دولت سیزدهم با اشاره به اینکه دوگانگی بین بخش خصوصی و دولت نداریم، گفت: چهار میلیون شغل نیاز داریم. دولت دو اقدام مهم در این زمینه انجام داده است که یکی از آنها ایجاد محدودیت در فعالیت های تجاری و فعال شدن پورتال مجوز بود. اینکه 97 درصد مجوزها از طریق سامانه صادر می شود، یک جهش اساسی در بخش خصوصی است و در این راستا نیز حمایت هایی را انجام داده است تا این امر با سهولت بیشتری انجام شود. در سال 1401 تسهیلات بانکی را 45 درصد افزایش داد که 84 درصد نقدینگی آن صرف ترویج تجارت شد.

بهادری جهرمی با اذعان به اینکه نظام بانکی ما سیستم بانکی سالم و بکری نیست، گفت: بسیاری از بانک های ما زیان ده هستند، نه نقدینگی ایجاد می کنند و نه بر حوزه تولیدی متمرکز هستند. دولت برای اکثر آنها برنامه دارد.» بانک های دولتی ما سودآور نبودند. اما با جلوگیری از نشت نفت توانستیم بدهی های کلان دولت به بانک ها را پرداخت کنیم. در حال حاضر همه به جز بانک سپه زیان بیشتری ندارند و بانک مرکزی هم انتظار ناهماهنگی بانک ها را داشت که باعث ایجاد پول شود.

وی ادامه داد: همه بانک‌ها ماه به ماه ارزیابی می‌شوند و بعد از آن اجازه می‌دهند برای یک ماه آینده تسهیلات بدهند، یعنی طراحی شده است تا بانک به سمت اقدامات مولد برود و اگر اقدامات ناسالم انجام شد، پس از آن محدودیت های بیشتری وجود خواهد داشت. همچنین بانک مرکزی در حوزه های مختلف برنامه های مختلفی برای سالم سازی بانک ها دارد. اصلاح عدم تعادل شبکه بانکی یکی از اصلاحات عدم تعادل است.

بهادری جهرمی با اشاره به اینکه وام های خرد زیر 100 میلیون نیاز به ضامن ندارد، گفت: اگر بانک ها برای این گونه وام ها ضامن می خواهند، مشکل را به ناظر بانک مرکزی گزارش دهند. باید به بانک مرکزی گزارش دهید.

سخنگوی دولت همچنین درباره مشکلات حوزه مسکن توضیح داد: در حال حاضر به حدود چهار میلیون واحد مسکونی نیاز داریم که از این تعداد حدود یک میلیون و 800 هزار واحد مسکونی مجهز به زمین است که قرار است در این دولت تامین شود. همچنین دولت در این هفته 100 هزار دستگاه را تحویل خواهد داد. 450000 دستگاه در دست سازنده است.

وی ادامه داد: از آنجایی که دولت می داند موضوع مسکن موضوع مهمی است، دو اقدام ساختاری جدی لازم بود: اول اینکه کمیسیون ویژه مسکن در دولت تشکیل دادیم که هر هفته تشکیل جلسه می دهد و در مورد مسکن ملی تصمیم گیری می کند. حرکت و آن را راهنمایی می کند تا بررسی های لازم را انجام دهد. همچنین سیستم پرداخت اتحادیه های صاحبان خانه و تشکل های مسکن ساماندهی شده را به طور مختصر تغییر دادیم و سامانه ای را نیز فعال کردیم تا موجر و مستاجر بتوانند قرارداد خود را در آنجا ثبت کنند. اینها اقداماتی است که دولت در کوتاه مدت در حوزه مسکن انجام داده است تا مشکل مستاجر به طور موقت کاهش یابد تا مشکل اساسی در حوزه مسکن حل شود.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا