اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

کارگری به خاطر ۳۰۰ هزار تومان آدم کشت

مردی که به خاطر ۳۰۰ هزار تومان آدم کشته است، با حکم قضات دادگاه کیفری استان تهران به قصاص محکوم شد.

 

به گزارش اعتمادآنلاین، متهم که کارگر یک کارخانه است، یک سال قبل در جریان درگیری با دوستش به نام میثم او را کشت و از محل کارش فرار کرد.

 

یک سال قبل دو مرد جسم نیمه‌جان میثم را به بیمارستان بردند. این جوان در کارخانه محل کارش چاقو خورده و زخمی ‌شده بود. ساعاتی بعد خبر رسید میثم بر اثر شدت جراحات جان داده است. زمانی که ماموران به محل رفتند و تحقیقات خود را آغاز کردند متوجه شدند شخصی که میثم را زده مردی است که خودش هم در کارخانه مشغول به کار است.

 

او که جواد نام داشت بعد از قتل فرار کرده بود اما چند روز بعد بازداشت شد. او به قتل اعتراف کرد اما گفت قصد قتل نداشت. با این حال کیفرخواست علیه متهم صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

 

در جلسه رسیدگی اولیای دم درخواست قصاص کردند و گفتند حاضر به گذشت نیستند.

 

سپس جواد در جایگاه قرار گرفت و گفت: قصد کشتن میثم را نداشتم و ضربه من باعث مرگ او نشده است.

 

او گفت: مدتی قبل از حادثه مبلغ ۳۰۰ هزار تومان از میثم قرض گرفته بودم و قرار بود آن را برگردانم اما نتوانستم. میثم هر روز سراغ پولش را می‌گرفت. وقتی که دید نمی‌توانم برگردانم رفتارهای ناشایستی با من کرد و حرف‌هایی می‌زد که به‌شدت مرا تحقیر می‌کرد. روز حادثه من و میثم سر موضوع بدهی با هم جروبحث کردیم. من که به شدت عصبانی شده بودم یک ضربه چاقو به او زدم. ضربه‌ای که زدم واقعاً کشنده نبود. ضربه خیلی آرام زده شد.

 

بعد از گفته‌های متهم و وکیل مدافع او هیات قضات وارد شور شدند و متهم را به قصاص محکوم کردند.

منبع:عصرایران

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا