کارگردان فیلم I, Robot ، «الکس پرویاس» که سال 2004 در فیلم خودش از نمونه‌های ربات‌های هوش مصنوعی رونمایی کرده بود، از «ایلان ماسک» شکایت کرد.

روز پنجشنبه، «ایلان ماسک»، یکی از بنیان‌گذاران و مدیرعامل تسلا، نگاهی به آینده را با مدل‌های جدید از پروتوتایپ‌های خودران خود ارائه داد که شامل سایبرکاب‌ها و رابوان‌ها بودند. در این مراسم، همچنین ربات جدید تسلا به نام «اُپتیموس» حضور داشت که نوشیدنی سرو کرد و با حاضرین مراسم گفت‌و‌گویی داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


کارگردان فیلم I, Robot از ایلان ماسک شکایت کرد

اینکه آیا ربات اُپتیموس واقعاً کاملاً خودران بود یا از دور کنترل می‌شد، موضوعی بحث‌برانگیز است؛ اما یکی از افرادی که به نظر می‌رسد درباره منبع این طراحی‌ها کاملاً مطمئن بود، «الکس پرویاس»، کارگردان فیلم من، روبات است. او به طور مستقیم از طریق شبکه اجتماعی ایکس که خود «ایلان ماسک» مالکش است انتقاد خود را منتشر کرد و نوشت:

هی «ایلان»… می‌توانم طراحی‌هایم را پس بگیرم؟

در این پست، تصاویری از نیروی پلیس خودران فیلم من، روبات در کنار ربات اُپتیموس و همچنین تصاویری از ماشین‌ها در فیلم 2004 در کنار رابوان و یک خودروی آینده‌نگر از فیلم «پرویاس» در کنار «سایبرکاب» قرار داشت.

کارگردان فیلم I, Robot

داستان فیلم 2004 با بازی «ویل اسمیت» در آینده شهر شیکاگو می‌گذشت و سال 2035 نشان می‌داد. داستان حول محور یک کارآگاه (اسمیت) می‌چرخد که سعی دارد یک قتل مبهم را که ممکن است توسط یکی از اعضای نیروی پلیس خودران به نام «سونی» (با بازی آلن تودیک) انجام شده باشد را حل کند.

«پرویاس» که بیشتر به خاطر کارگردانی قسبم کلاغ نسخه 1994 (The Crew) و فیلم شهر تاریک 1998 شناخته می‌شود، اخیراً در حساب پاتریون خود درباره هوش مصنوعی و صنعت فیلم نظرات خود را نوشته و در حال حاضر در حال تولید یک فیلم علمی تخیلی دیگر به نام «R.U.R.» است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کپی‌برداری ایلان ماسک از این فیلم چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما