اخبار روز سینما

کارگردان سریال هری پاتر مشخص شد

دو تن از اعضای کلیدی تیم خلاق سریال Succession، «فرانچسکا گاردینر» و «مارک مایلود»، رهبری تیم خلاق سریال هری پاتر را بر عهده خواهند داشت.

سریال Harry Potter که مدت‌ها در حال توسعه توسط HBO بوده است، دو عضو کلیدی تیم خلاق خود را معرفی کرد. «فرانچسکا گاردینر» به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده و «مارک مایلود» به عنوان کارگردان چندین قسمت این سریال منصوب شده‌اند. هر دو از برندگان جایزه امی برای سریال Succession از HBO هستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


کارگردان سریال هری پاتر مشخص شد

سریال جدید هری پاتر در ابتدا قرار بود برای سرویس استریم مکس ساخته شود و از سال 2021 در حال توسعه بود؛ اما به عنوان بخشی از یک استراتژی و تغییر برند برای مکس و خواهر و برادرش در کمپانی برادران وارنر دیسکاوری، این سریال نیز مانند مجموعه Lanters، به سریال‌های اورجینال HBO تبدیل خواهد شد.

سریال هری پاتر یک اقتباس وفادارانه از مجموعه فانتزی پرفروش «جی کی رولینگ» است که زندگی یک جادوگر جوان بریتانیایی را نشان می‌دهد. طبق گفته HBO، این سریال با بازیگران جدید برای رهبری نسل جدیدی از طرفداران، پر از جزئیات خارق‌العاده و شخصیت‌های دوست داشتنی است که طرفداران هری پاتر آن را دوست دارند.

هنوز تاریخی برای نمایش سریال تعیین نشده است، البته، مدیرعامل وارنر برادرز دیسکاوری، «دیوید زاسلاو»، اوایل سال جاری گفت که هدف آن‌ها اکران در سال 2026 است.

سریال هری پاتر

«رولینگ»، تهیه‌کننده اجرایی این سریال خواهد بود؛ اما انتظار نمی‌رود که در کارهای روزمره آن دخالت داشته باشد. HBO از اظهار نظر در مورد احساسات ضد تراجنسیتی که «رولینگ» بارها ابراز کرده است، طفره رفته است.

«کیسی بلویز»، رئیس بخش محتوای سرویس استریم مکس، اندکی پس از اعلام این سریال گفت:

این مجموعه تلویزیونی جدید و هیجان‌انگیز به‌شمار می‌رود؛ اما ما 20 سال است که در تجارت هری پاتر هستیم. این یک تصمیم جدید نیست. ما در تجارت احساس راحتی می‌کنیم. «جی کی» یک شخصیت بسیار فعال است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت یک سریال بر اساس داستان‌های هری پاتر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Hollywood Reaporter

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا