اخبار روز سینما

کارگردان انیمیشن Toy Story 5 معرفی شد

طبق آخرین به‌روزرسانی‌های استودیوی پیکسار، به نظر می‌رسد «اندرو ستانتون» قرار است ساخت انیمیشن Toy Story 5 را برعهده بگیرد.

دنباله انیمیشن محبوب داستان اسباب‌بازی‌ها که اولین قسمت آن در سال 1995 منتشر شد، در حال توسعه است. هنوز جزئیات زیادی از این پروژه منتشر نشده، اما طبق گزارش وب‌سایت نشریه مانتی‌ورس (MontyVerse)، «اندرو ستانتون»، کارگردان انیمیشن‌هایی مانند وال-ای و در جستجوی نمو، این انیمیشن را خواهد ساخت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


کارگردان انیمیشن Toy Story 5 معرفی شد

«پیت داکتر»، مدیر ارشد بخش خلاقیت پیکسار، در حاشیه‌ی اکران انیمیشن درون بیرون 2 (Inside Out 2)، در صحبت با طرفداران، به ساخت داستان اسباب بازی های 5 اشاره کرد. گفته می‌شود که «داکتر» در این صحبت‌ها، «اندرو استانتون» را به عنوان کارگردان این فیلم معرفی کرده است. به نظر می‌رسد که این خبر به صورت عمومی اعلام شده؛ اما هنوز هیچ خبر رسمی‌ای از سوی پیکسار منتشر نشده و خبری از اعلام رسمی نیست.

«استانتون» از سال 1990 با پیکسار همکاری می‌کند و در طول این سال‌ها، نقش پررنگی در پروژه‌های مهم این شرکت داشته است. او در نوشتن فیلمنامه‌ی هر چهار قسمت قبلی داستان اسباب‌بازی‌ها که همگی با استقبال فوق‌العاده‌ای مواجه شدند، به‌عنوان نویسنده‌ی همکار حضور داشت.

او به عنوان کارگردان در پیکسار، سابقه‌ی کارگردانی انیمیشن‌های تحسین‌شده‌ای مانند در جستجوی نمو (2003) و دنباله‌ی آن، در جستجوی دوری (2016) و همچنین انیمیشن وال-ای (2008) را برعهده داشته است.

او علاوه بر این، در پشت صحنه‌ی انیمیشن‌های موفق دیگری از پیکسار از جمله زندگی یک حشره، کمپانی هیولاها، خانواده رابینسون، ماشین‌ها، بالا، روح و دنباله‌ی آینده‌ی درون بیرون نیز با این استودیو همکاری‌هایی انجام داده بود.

انیمیشن Toy Story 5

«باب ایگر»، مدیرعامل دیزنی، در فوریه‌ی 2023، از ساخت داستان اسباب بازی های پنج خبر داد. بعدها اعلام شد که شخصیت‌های اصلی این مجموعه، یعنی «وودی» و «باز لایتیر»، به این فیلم باز خواهند گشت. طبیعتاً انتظار می‌رود که «تام هنکس» و «تیم آلن»، بار دیگر به ترتیب صداپیشگی این دو شخصیت را برعهده بگیرند.

در آوریل 2024 گزارش شد که دنباله‌ی آینده قرار است در تابستان 2026 اکران شود. فراتر از بازگشت «وودی» و «باز»، اطلاعات چندانی در مورد این پروژه در دسترس نیست.

«تیم آلن»، پیش‌تر در مصاحبه‌ای با The Movie Dweeb درباره‌ی  انیمیشن داستان اسباب بازی های 5 گفته بود:

نمی‌دانم داستان به این سمت خواهد رفت یا نه، اما او ایده خودش را برای ادامه‌ی داستان داشت. «اَندی» حالا بزرگ شده، بچه دارد و آن‌ها به صورت آنلاین با تصویری از «باز» مواجه می‌شوند که یک دستش را از دست داده و در حال فروخته شدن به عنوان یک اسباب‌بازی قدیمی است.

انیمیشن Toy Story 5 قرار است در تاریخ 19 ژوئن 2026 (30 خرداد 1404) روی پرده‌ی سینما اکران شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازگشت این انیمیشن محبوب چیست؟ آیا می‌تواند موفقیت گذشته را تکرار کند؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: CBR

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا