اخبار روز سینما

کارگردان انیمه Housenka مشخص شد

شب گذشته، از انیمه Housenka رونمایی شد. کارگردان این اثر، «باکو کینوشیتا»، همان کارگردان سریال انیمه اورجینال موفق ODDTAXI است.

«کینوشیتا» علاوه بر کارگردانی، طراحی شخصیت‌ها را نیز برعهده خواهد داشت و فیلمنامه توسط «کازویا کونوموتو» (نویسنده فیلمنامه ODDTAXI) نوشته می‌شود. «مچینوکو-توگه»، طراح انیمیشن و طراح هنری بازی‌های ویدیویی، بخش طراحی مفهومی پروژه را برعهده دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


کارگردان انیمه Housenka مشخص شد

استودیو انیمه‌‎سازی CLAP (سازنده انیمه Pompo: The Cinéphile) وظیفه برنامه‌ریزی و ساخت این انیمه را برعهده خواهد داشت. توییتر رسمی این استودیو تصویری منتشر کرده که در آن، پشت مردی را نشان می‌دهد که از روی ایوان به تماشای آتش‌بازی شبانه نشسته است.

استودیو CLAP همچنین اعلام کرده است که انیمه هوسنکا در بخش در حال ساخت جشنواره بین‌المللی فیلم انیمیشن Annecy 2024 شرکت خواهد کرد. بخش در حال ساخت برنامه‌ای است که طی آن، روند تولید آثار انیمه درنظرگرفته شده برای اکران‌های آینده معرفی می‌شود. در این برنامه که در تاریخ 12 ژوئن 2024 (23 خرداد 1403) برگزار خواهد شد، «باکو کینوشیتا» (کارگردان)، «ریوئیچیرو ماتسئو» (مدیر تولید و رئیس استودیو CLAP) و «مچینوکو-توگه» (طراح مفهومی) به ارائه توضیحاتی درباره این پروژه خواهند پرداخت.

انیمه Housenka

کینوشیتا در این رابطه گفته است:

من برای ساخت یک انیمه سینمایی اورجینال کاملاً جدید، دوباره با کازویا کونوموتو همکاری می‌کنم. عنوان این اثر هوسنکا است. من می‌خواهم با نمایش برخی از مواد اولیه، روند تولید، این فیلم را در بخش در حال ساخت جشنواره بین‌المللی فیلم انیمیشن Annecy معرفی کنم. در حال حاضر چیزی بیش از این نمی‌توانم بگویم، اما فکر می‌کنم این انیمه تجربه‌ای کاملاً متفاوت ارائه خواهد داد. ما به همراه استودیو CLAP سخت مشغول کار روی این پروژه هستیم. لطفاً منتظر آن باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کارگردانی «کازویا کونوموتو» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Crunchyrol

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا