اخبار روز سینما

کارگردانی فیلم ترسناک The Shrouds به پایان رسید!

اخبار جدیدی از صنعت سینما و تلویزیون به چشم می‌خورد که اعلام شده است فیلم ترسناک “The Shrouds” به کارگردانی دیوید کراننبرگ، که قبلاً به عنوان کارگردان فیلم هایی همچون “مگس” و “جنایات آینده” شناخته شده بود، با بازیگران ونسان کسل، دیانه کروگر و گای پیرس ساخته شده است. این فیلم در تاریخ ۱۸ اردیبهشت در شهر تورنتو کانادا به تصویر کشیده شد و پس از گذشت یک ماه، مراحل فیلمبرداری آن به پایان رسید.

نکته جالب این است که دیانه کروگر به عنوان جایگزین لئا سیدو در این فیلم حضور دارد. ونسان کسل و دیوید کراننبرگ نیز قبلاً در فیلم‌های “وعده‌های شرقی” و “یک روش خطرناک” با هم همکاری داشته‌اند. این فیلم باعث همکاری جدیدی بین این دو تن می‌شود.

در فیلم “The Shrouds”، ونسان کسل نقش یک کارآفرین و بیوه‌ی غمگین با نام “کارل” را بازی می‌کند. او یک دستگاه بسیار جالب و بدیع برای برقراری ارتباط با مردگان طراحی می‌کند، که برای استفاده در گورستان‌های مدرن و بحث‌برانگیز قرار می‌گیرد. این دستگاه به مشتریان امکان می‌دهد تا لحظه‌ای از تجزیه جسد عزیزان مرحوم‌شان را تماشا کنند. این تجارت در حال راه‌اندازی و ورود به بازار بین‌المللی است، اما در یکی از قبرستان‌ها، از جمله قبر همسر مرحوم کارل، چندین قبر تخریب و تقریباً نابود می‌شود.

در حالی که کارل در تلاش برای کشف انگیزه این حملات است، همچنین مجبور به ارزیابی تجارت، ازدواج و وفاداری به همسر مرحومش نیز می‌شود. این داستان در کنار فضای ترسناک و شبیه به روایت قصه‌های داستانی، یک سری عناصر درام و عاشقانه نیز دارد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا