کارگاه غیر مجاز تولید سوسیس و کالباس در ماهشهر

فرد خاطی در یک واحد مسکونی کارگاه غیربهداشتی تولید سوسیس و کالباس بدون مجوز بهداشتی از مراجع ذیربط افتتاح کرد. با طرح شکایت از سوی اداره حقوقی دامپزشکی بندرماهشهر از متخلف، اقلام غیربهداشتی ضبط و با دستور مقامات قضایی برای امحای کارشناسان این اداره صادر شد.

رئیس اداره دامپزشکی ماهشهر از شناسایی و پلمب یک کارگاه غیر مجاز تولید سوسیس و کالباس در این شهرستان خبر داد.

مهرروح الله قنواتی اظهار داشت: در بازرسی کارشناسان بهداشت دامپزشکی شهرستان ماهشهر، یک کارگاه تولید سوسیس و کالباس غیرمجاز کشف و با دستور مقام قضایی و با همکاری پلیس، محل پلمب شد.

وی افزود: متخلف در حال راه اندازی کارگاه غیربهداشتی سوسیس و کالباس در یک واحد مسکونی بدون مجوز بهداشتی از مراجع ذی ربط بود که با تشکیل پرونده از سوی اداره حقوقی دامپزشکی شهرستان بندرماهشهر برای متهم، اقلام غیربهداشتی ضبط و به دستور وی صادر شد. مقام قضایی توسط کارشناسان این اداره تخریب شد.

قنواتی با بیان اینکه جامعه دامپزشکی تحمل مشکلات بهداشتی و تامین امنیت غذایی را ندارد، گفت: کارشناسان بهداشت دامپزشکی بندرماهشهر طی بازدیدها و پایش های بهداشتی، فعالیت مراکز را در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی هماهنگ و از مراجع قضایی دستور اخذ می کنند. آنها برای رسیدگی به تخلفات و حذف واحدهای آلوده اقدام فوری می کنند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *