کارمانیا با حمایت کرمان موتور وارد بازار خودروهای تجاری می شود
کارمانیا با پشتیبانی کرمان‌ موتور وارد بازار خودروهای تجاری شد

اولین محصول گروه خودروسازی کارمانیا در بیست و یکمین نمایشگاه خودرو شیراز ارائه شد.

شرکت خودروسازی کارمانیا در سال 1385 تاسیس شد و اخیراً مالکیت آن به کرمان موتور واگذار شد و در دوره جدید فعالیت خود وارد بازار خودروهای تجاری شد و بدین ترتیب با حضور در نمایشگاه خودرو شیراز رسما ورود خود را به بازار خودروهای تجاری آغاز کرد.

تراکتور XT1856 محصول جدید کارمانیا است که با حمایت کرمان موتور به بازار عرضه می شود. موتور این تراکتور جدید 12.5 لیتری 6 سیلندر دیزلی ساخت شرکت کامینز است که می تواند حداکثر 560 اسب بخار قدرت تولید کند. گشتاور نهایی 2400 نیوتن متر برای انتقال گشتاور تولید شده به چرخ ها از طریق گیربکس اتوماتیک ساخت ZF.

به همین ترتیب، تراکتور Carmania XT1856 دارای یک سیستم توزین بار در محور عقب نصب شده است که معمولاً به آن ترازوی دیجیتال می گویند. این فناوری که عمدتاً در خودروهای تجاری شاغل در معادن و کارگاه های راهسازی کاربرد دارد، برای اولین بار در کشورمان بر روی تراکتور مونتاژی نصب شده است.

از دیگر آپشن‌های این خودروی تجاری می‌توان به سیستم‌های مانیتورینگ نقاط کور (BDS)، ترمزهای دیسکی چهار چرخ با ترمز ضد قفل، ترمز خودکار هوشمند، سیستم کنترل پایداری، کروز کنترل تطبیقی، رادار خط‌خوان، هشدار برخورد از جلو، سیستم سوخت‌رسانی اشاره کرد. مخزن آلومینیومی 1380 لیتری، استاندارد ADR برای کالاهای خطرناک، محورهای طراحی شده با فناوری MAN آلمان با سیستم تعلیق بادی چهار توپی در عقب، آینه های جانبی گرم شونده، چراغ های LED، سنسور باران، سیستم نمایش چند رسانه ای، دوربین 360 درجه و TPMS. ورود و خروج، تاخوگراف، بخاری در محل و یخچال و یخچال.

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما