گرفتن


به گزارش مانیبان، پس از موفقیت نات کوین و با تبدیل این بازی تلگرامی به ارز دیجیتال، پروژه های جایگزین برای کاربران توسعه یافت. یکی یکی از جذاب ترین بازی های کلیکی تلگرام که به زودی در صرافی ها ظاهر می شود. همستر این مبارزه است. این بازی که در حال حاضر رکوردهای بزرگی را با بیش از 150 میلیون بازیکن فعال شکسته است. نات کوین او گذشته است و آینده خوبی در انتظار اوست.

برای دریافت روزانه 5 میلیون سکه به آموزش ادامه دهید. همستر کمبت: همستر کامبت را به همراه راهنمای باز کردن قفل کارت های کامبت خواهید دید. این مقاله هر روز به روز می شود.

یکی یکی از جالب ترین قسمت های بازی همستر کمبت کارت های ترکیبی است. کاربران می توانند هر روز کارت های ترکیبی را در بخش Mine خریداری کنند و 5 میلیون سکه رایگان دریافت کنند. متاسفانه یکی یکی از مشکلات کاربران پیدا کردن کارت های ترکیبی و باز کردن قفل آنهاست.

به طور معمول، کارت های ذکر شده در چهار قسمت بالا قرار می گیرند و دسترسی به آنها مستلزم یک سری ارتقاء است که گاهی اوقات روند را گیج می کند.

کامبوی امروز 1 ژوئیه 1403

با پیدا کردن 3 کارت منطبق، می توانید سطح خود را یک مرحله ارتقا دهید و 5000000 سکه جایزه دریافت کنید. البته توصیه ای که همیشه باید در نظر داشته باشید این است که همیشه نسبت هزینه به درآمد را در ترکیب روزانه کنترل کنید. (ممکن است برای یافتن 5 میلیون سکه که ارزش آن را ندارند هزینه ای بپردازید)

امروز، 1 ژوئیه 1403، سه حرف ترکیب شده عبارتند از:


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما