کارت های همستر کمبت امروز 6 تیر ماه نیز منتشر شد!

در این مطلب، کارت‌های بازی همستر کامبت به صورت روزانه منتشر می‌شوند. کارت‌های همستر که با عنوان “Daily Combo” یا کومبو روزانه شناخته می‌شوند، بخش ویژه‌ای از بازی همستر کامبت هستند که با یافتن سه کارت ویژه هر روز، ۵ میلیون سکه به بازیکنان پاداش می‌دهند. توجه داشته باشید که این سه کارت ممکن است در دسته‌های مختلف مانند Markets، PR & Team، Legal، یا Specials قرار داشته باشند. در ادامه مطلب، سه کارت ویژه امروز در بازی همستر کامبت را معرفی خواهیم کرد.

برای دریافت جدیدترین اخبار در حوزه ایردراپ‌ها و یا مطلع شدن از روش‌های دریافت سکه و همستر کارت، در چنل تلگرام ایران ایردراپ عضو شوید.

[button color=”orange” size=”big” link=”https://t.me/+T-TgVtDYjz5HvFAI” icon=”” target=”false” center=”false” nofollow=”false” sponsored=”false”][/button]

کارت‌های کمبو امروز همستر (6 تیر)

کارت های همستر کمبت امروز 6 تیر ماه نیز منتشر شد!

امروز باید سه کارت زیر را پیدا کرده و آن‌ها را فعال یا آپدیت کنید تا پس از حل، ۵ میلیون سکه همستر به حساب شما در بازی تلگرامی Hamster Kombat واریز شود.

ممکن است برای دریافت یکی از کارت‌های بخش کومبو، نیاز باشد یک یا چند بازیکن جدید را با استفاده از لینک ریفرال خود به بازی دعوت کنید یا اینکه کارت‌های دیگری را ارتقا دهید و به سطح مشخصی برسانید. به عنوان مثال، اگر زیر کارتی نوشته شده است «Influencers lvl 5»، به این معناست که باید ابتدا کارت Influencers را در بازی پیدا کرده و آن را تا سطح ۵ ارتقا دهید تا قفل کارت مورد نظر برای شما باز شود.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما