اخبار ارز دیجیتالاخبار روز

کارت های امروز همستر کامبت؛ 22 خرداد 1403 سه‌شنبه

روزانه Airdrop Combo همستر کمبت ابزاری است که روزانه در اختیار کاربران قرار می گیرد و با ارتقاء 3 کارت، 5 میلیون سکه به موجودی شما اضافه می‌کند.

کارت های امروز (سه شنبه 22 خرداد ۱۴۰۳) همستر

لازم به ذکر است که کارت های مورد نیاز برای ارتقاء کمبو همستر نبرد مربوط به امروز سه شنبه 22 ام خرداد 1403 در این گزارش به روز می شود.

برای اطلاع سریع‌تر از کارت های بازی همستر عضو کانال تلگرام تلگرام ایردراپ شوید: کلیک کنید

کامبوی امروز همستر، ۲۲ خرداد ۱۴۰۳

کارت بازی همستر کامبت چیست؟

کارت‌های همستر کامبت در بخش Mine قرار دارند و هر کدام نمایانگر یک ویژگی یا قابلیت خاص هستند. برای فعال‌سازی و ارتقای این کارت‌ها، باید امتیازاتی که در زیر هر کارت درج شده را مصرف کنید. برخی کارت‌ها پیش‌نیازهایی دارند که در همان کارت ذکر شده است.

روی هر کارت، مقدار Profit Per Hour (سود ساعتی) مشخص شده است که نشان‌دهنده میزان سودی است که در هر ساعت از آن کارت به دست می‌آورید. سود ساعتی تمام کارت‌ها را می‌توانید در بخش Profit Per Hour در بالای صفحه مشاهده کنید. حتی اگر هیچ فعالیتی نکنید و وارد بازی نشوید، این میزان امتیاز به شما تعلق می‌گیرد. با این حال، اگر بیش از ۳ ساعت به بازی سر نزنید، فقط به اندازه سه ساعت امتیاز دریافت می‌کنید.

کمبوی روزانه (Daily Combo) به سه کارتی گفته می‌شود که امتیاز ویژه‌ای دارند. وقتی کاربر این سه کارت را از میان کارت‌های موجود پیدا و فعال یا ارتقا دهد، می‌تواند ۵ میلیون امتیاز کسب کند و موجودی خود را سریع‌تر افزایش دهد. این ویژگی یکی از دلایلی است که همستر کامبت را به یکی از بهترین جایگزین‌های نات کوین تبدیل می‌کند.

توجه داشته باشید که همه کارت‌ها را نمی‌توان تنها با امتیاز فعال یا ارتقا داد. برای فعال‌سازی برخی کارت‌ها، حداقل یک نفر باید با لینک شما وارد بازی شده باشد. در غیر این صورت، نمی‌توانید از جایزه کارت کمبوی همستر بهره‌مند شوید.

چطور از کارت‌های همستر کامبت استفاده کنیم؟

همان‌طور که در بخش ابتدایی مقاله اشاره کردیم، می‌توانید به راحتی سه کارت روزانه را پیدا کرده و ارتقا دهید. این کارت‌ها به افزایش امتیازات شما کمک می‌کنند. با استفاده از این امتیازات، می‌توانید سود خود را افزایش دهید.

تیم رسمی همستر کامبت در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که Profit و چند فاکتور دیگر اهمیت بالایی دارند. بنابراین، می‌توانید از جایزه کارت کمبو برای افزایش Profit خود استفاده کنید.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا