اخبار ارز دیجیتالاخبار روز

کارت های امروز همستر کامبت شنبه 26 خرداد ۱۴۰۳

کارت‌های همستر کمبت به‌صورت روزانه در سایت بازتاب آنلاین قرار داده می‌شود. این کارت‌ها که با عنوان «Daily Combo» یا کمبو روزانه شناخته می‌شوند، بخشی ویژه در بازی همستر کمبت هستند که با یافتن سه کارت ویژه در هر روز، ۵٬۰۰۰٬۰۰۰ سکه به بازیکنان پاداش می‌دهند.

توجه داشته باشید که این سه کارت ممکن است در دسته‌های مختلف مانند Markets، PR & Team، Legal، یا Specials قرار گرفته باشند. در ادامه، سه کارت ویژه امروز در بازی همستر کمبت را معرفی می‌کنیم.

کارت‌های امروز همستر (شنبه 26 خرداد ۱۴۰۳)

لازم به ذکر است که کارت‌های مورد نیاز برای ارتقاء کمبو همستر نبرد مربوط به امروز شنبه 26 ام خرداد ۱۴۰۳ در این گزارش به روز می‌شود.

برای دریافت جدیدترین اخبار در حوزه ایردراپ‌ها و یا مطلع شدن از روش های دریافت سکه و همستر کارت در چنل تلگرام ایران ایردراپ عضو شوید.

کارت های امروز همستر کامبت شنبه 26 خرداد ۱۴۰۳

ممکن است برای دریافت یکی از کارت‌های بخش کمبو، نیاز باشد یک یا چند بازیکن جدید را با استفاده از لینک ریفرال خود به بازی دعوت کنید یا اینکه کارت‌های دیگری را ارتقا دهید و به سطح مشخصی برسانید. برای مثال، اگر زیر کارتی نوشته شده باشد «Influencers lvl 5»، یعنی برای دریافت آن نیاز است ابتدا کارت Influencers را در بازی پیدا کرده و آن را تا سطح ۵ ارتقا دهید تا قفل کارت مورد نظر برای شما باز شود.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا