اخبار روز

کارت اعتباری 150 میلیون خبر خوب برای همه بازنشستگان

وام برای بازنشستگان | یکی یکی از برنامه های مددکاری اجتماعی بانک رفاه کارگران «کالای رفاه» است که برای خرید کالا به حقوق بگیران این گروه پرداخت می کند. بانک رفاه این وام را در قالب کارت اعتباری به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می کند.

بانک رفاه کارگران وام ۱۵۰ میلیون تومانی خرید کالا در قالب کارت اعتباری برای کارگران، مستمری بگیران و مستمری بگیران تامین اجتماعی تهیه کرده است.

افرادی که وام 150 میلیونی دریافت می کنند تنها امکان خرید کالا و محصولات مورد نیاز خود را در فروشگاه ها در صفحه حساب بانک رفاه کارکاران دارند. برای تضمین این وام، متقاضیان باید فیش حقوقی خود را ارائه دهند. نرخ سود این وام 18 درصد و اقساط آن در مدت 26 ماه قابل پرداخت است.

طبق شرایط اعلام شده، هر قسط این وام 5 میلیون و 422 هزار و 859 تومان و سود آن 45 میلیون و 222 هزار و 936 تومان است.

در پایان مهلت تعیین شده برای پرداخت اقساط، وام گیرنده در مجموع 195 میلیون و 222 هزار و 936 تومان به بانک پرداخت کرده است. لازم به ذکر است پرداخت اقساط این وام به صورت غیرحضوری از طریق سایت بانک رفاه امکان پذیر است.

بانک رفاه کارگران علاوه بر این طرح وام، وام های دیگری را با نرخ سود متفاوت و شرایط بازپرداخت منعطف در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. این گروه علاوه بر ارائه تسهیلات، در زمینه های سپرده، تسهیلات و تعهدات ریالی، خدمات ارزی، بانکداری الکترونیک و سامانه های سیار نیز به مشتریان خدمات ارائه می کند.

شرایط اخذ وام بازنشستگان

پرداخت، فاکتور و کارمزد، استعلام شبا و ضمانت ارز، ثبت الکترونیکی قراردادهای تسهیلات، زمانبندی تحویل سکه، سجام و کارگزاری از دیگر خدمات ارائه شده در این مجموعه است.

بانک رفاه به منظور تنوع بخشی به سبد محصولات و خدمات و حمایت بهتر از مشتریان خود، طرح تسهیلاتی را با نام «امید رفاه» ایجاد کرده است. این فرصت نیاز به سپرده گذاری ندارد و با هزینه چهار درصد در اختیار متقاضیان واجد شرایط است.

اگر می خواهید 30 میلیون تومان وام بدون پیش پرداخت از بانک رفاه دریافت کنید باید اعتبار مورد نیاز بانک را داشته باشید. پس از دریافت وام مذکور، فرد می تواند ظرف مدت 24 ماه اقساط را بازپرداخت کند.

علاوه بر اشخاص حقیقی، شرکت های وابسته به بانک رفاه نیز می توانند برای دریافت این تخفیف اقدام کنند. بنابراین برای این نوع شرکت سقف تسهیلات 100 میلیون تومان و کارمزد آن 6 درصد است.

مبلغ اقساط سقف وام 30 میلیون تومانی با کارمزد ثابت و مدت بازپرداخت یک میلیون و 363 هزار و 636 تومان است. کل سود وام 1 میلیون و 800 هزار تومان است. جمع سرمایه گذاری و سود آن 31.800.000 تومان می باشد.

میزان اقساط سقف وام 100 میلیون تومانی با کارمزد ثابت و مدت بازپرداخت 4 میلیون و 432 هزار و 61 تومان است. کل سود وام 6 میلیون و 369 هزار و 465 تومان است. مبلغ اقساط و سود آن 106 میلیون و 429 هزار و 465 تومان است.

یکی یکی از برنامه های مددکاری اجتماعی بانک رفاه کارگران «کالای رفاه» است که برای خرید کالا به حقوق بگیران این گروه پرداخت می کند. بانک رفاه این وام را در قالب کارت اعتباری به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می کند.

بانک رفاه 150 میلیون تومان وام خرید کالا در قالب کارت اعتباری برای کارکنان، مستمری بگیران و مستمری بگیران تامین اجتماعی تهیه کرده است.

افرادی که وام 150 میلیونی دریافت می کنند تنها امکان خرید کالا و محصولات مورد نیاز خود را در فروشگاه ها در صفحه حساب بانک رفاه کارکاران دارند. برای تضمین این وام، متقاضیان باید فیش حقوقی خود را ارائه دهند. نرخ سود این وام 18 درصد و اقساط آن در مدت 26 ماه قابل پرداخت است.

طبق شرایط اعلام شده، هر قسط این وام 5 میلیون و 422 هزار و 859 تومان و سود آن 45 میلیون و 222 هزار و 936 تومان است.

در پایان مهلت تعیین شده برای پرداخت اقساط، وام گیرنده در مجموع 195 میلیون و 222 هزار و 936 تومان به بانک پرداخت کرده است. لازم به ذکر است پرداخت اقساط این وام به صورت غیرحضوری از طریق سایت بانک رفاه امکان پذیر است./منبع: بانک اول

ثبت نام مرحله دوم اعطای وام تامین اجتماعی به مستمری بگیران

موسوی همچنین در خصوص ثبت نام مرحله دوم اعطای تسهیلات قرض الحسنه به مستمری بگیران تامین اجتماعی در سال جاری گفت: امروز جلسه ای با مستمری بگیران و کانون عالی مستمری بگیران داشتیم و مقرر شد پس از اعلام اگر این دوستان آماده ایم انشاالله تا چند روز آینده ثبت نام فاز دوم این تسهیلات را آغاز کنیم. در ماه گذشته حداقل 40 هزار تسهیلات پرداخت شد و تلاش می کنیم در این ماه تعداد این تسهیلات را افزایش دهیم تا انشاالله بتوانیم به هدف امسال برسیم. مبلغ وام قرض الحسنه مستمری بگیران تامین اجتماعی که سال گذشته 20 میلیون تومان بود، امسال افزایش یافته و به 30 میلیون تومان رسیده است.

موسوی همچنین گفت: با همکاری مراکز ارشد قرار است امسال در قالب طرح کرامت رضوی حدود 70 هزار نفر به مشهد مقدس اعزام شوند. سال گذشته حدود 28000 مستمری بگیر و سال قبل از آن بیش از 50000 نفر به این سفر معنوی اعزام شدند.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در این پرونده احمد اسفندیاری معاون فرهنگی، اجتماعی و استانداری این سازمان و همچنین علی اصغر بیات و محمد اسدی اعضای هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی حضور داشتند. کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی ضمن ارائه گزارشی از برنامه های رفاهی سازمان تامین اجتماعی برای مستمری بگیران از همکاری شرکت حمل و نقل ریلی رجا و شرکت رفاه گستر تامین اجتماعی در اجرای طرح کرامت رضوی قدردانی کرد./ایلنا

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا