اخبار روز

کاربران همستر با میلیونرها بجنگ!


به گزارش مانیبان، همستر Combat در سال 2024 توسط توسعه دهندگان تلگرام تاسیس شد. این بازی به بازیکنان اجازه می دهد تا سکه های درون بازی را با توکن مبادله کنند. این پلتفرم به بازیکنان خود با توکن بومی HMSTR برای تکمیل وظایف و ارجاعات درون بازی پاداش می‌دهد.

علیرغم انتقاداتی که در مورد مسائل حفظ حریم خصوصی داده ها و روش های مشکوک جذب کاربر وجود دارد، ترکیب منحصر به فرد این پلتفرم از ارزهای دیجیتال و بازی بیش از 300 میلیون بازیکن فعال را به خود جذب کرده است.

با توجه به نمودار نوسان قیمت Trading Wave، با وجود روند نزولی، توکن HMSTR با تقاضای بالای 0.20 دلار مواجه است. قیمت HMSTR احتمالاً در اواخر سال 2024 سر به فلک می‌کشد، زیرا انتظار می‌رود بازی به فصل آلت‌کوین برسد.

با توجه به سطوح فیبوناچی، افزایش روند در نشانه همستر مبارزات احتمالاً به مرز 0.90 دلار می رسد. از نظر خوش بینانه، روند صعودی ممکن است تا سطح روانی 1 دلار ادامه یابد.

با گسترش فضای بازی های کریپتو در سال 2025، منتظر قلدر بعدی در زمین بازی باشید. همستر علاوه بر این، این پلتفرم پتانسیل تبدیل شدن به یک بازیکن کلیدی در فضای بازی و ارزهای دیجیتال را نشان می دهد. اگر این روند ادامه یابد، قیمت توکن HMSTR در سال 2025 به 3 دلار خواهد رسید.

منبع: ارز PEDIA


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا