اخبار روز سینما

کاربران آپارات در سال گذشته 63 میلیارد تومان درآمد داشتند


طبق اخبار شما: از زمان راه اندازی سامانه درآمدزایی آپارات، علاقه کاربران به این شبکه تصویری در کشور افزایش یافته و تعریف سامانه درآمدزایی بر روی این پلتفرم که بر اساس موفقیت کاربران در جذب بیننده بیشتر طراحی شده است، تبدیل به یکی شده است. . حمایت انگیزشی برای فعالیت های جدی تر در این زمینه.

بر اساس آمار رسمی ارائه شده، سایت «آپارات» تا پایان سال 1402 بیش از 4 هزار و 300 کاربر فعال در سامانه درآمدزایی داشت که از این تعداد 883 نفر تنها در سال 1402 وارد این عرصه شدند. افزایش 25 درصدی این آمار نسبت به سال 1401 حاکی از روند درآمدزایی بیشتر کاربران با تولید محتوا در فضای مجازی است.

اگر به دنبال دلیل این افزایش روند و تمایل هستید، شاید جالب باشد بدانید که از بین کاربران این سایت تا به امروز 8 کاربر به درآمدی بالغ بر یک میلیارد و حتی 4 میلیارد تومان رسیده اند. معادل 770 حقوق ماهانه مصوب وزارت کار محسوب می شود! رده سنی این کاربران بین 18 تا 64 سال است و با تولید محتوای ویدیویی در زمینه هایی مانند بازی، سرگرمی و آموزش درآمد کسب کرده اند.

همچنین بد نیست بدانید مجموع درآمد کسانی که در سال 1402 از این سایت استفاده کرده اند 63 میلیارد تومان بوده است. این نشان می دهد که فضای مجازی برای درآمدزایی از طریق تولید محتوا چقدر پیچیده است.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا