اخبار روز

کارآفرینان از این بانک 4 میلیارد وام می گیرند

وام | افرادی که کارآفرین هستند در صورت داشتن دسته چک معمولی یا حساب جاری یا کوتاه مدت و کارتخوان متصل به این بانک می توانند از وام تصنیف بانک تجارت بهره مند شوند. این طرح تسهیلات به هفت بسته مختلف تقسیم می شود که هر بسته دارای سقف و سقف، مبالغ، شرایط بازپرداخت و نرخ سود متفاوت است.

انواع بسته وام تحصیلی از سوی بانک تجارت

هفت بسته در نظر گرفته شده در پیشنهاد بانک تجارت عبارتند از: «تسهیلات مرابحه بر اساس میانگین حساب برای تأمین سرمایه در گردش»، «تسهیلات مرابحه بر اساس میانگین حساب برای تأمین تجهیزات سرمایه‌ای»، «تسهیلات مرابحه بر اساس «متوسط ​​حساب» برای تأمین. سرمایه” در کالاهای جاری یا سرمایه ای با نرخ سود ترجیحی 17 ​​تا 19 درصد، “تخفیف بر اساس میانگین حساب در قالب مشارکت تجاری”، “تخصیص پیش پرداخت بر اساس میانگین حساب”، اعطای اعتبار حساب جاری به صورت خرید بدهی بر اساس معاملات اسنادی ناشی از معاملات اعتباری و تسهیلات به صورت کارت اعتباری برای صاحبان اتحادیه و کارکنان آنها.

حداقل مبلغ این تسهیلات 800 میلیون تومان و سقف فوقانی آن 4 میلیارد تومان است. متقاضیان برای اطلاع دقیق از شرایط و ضوابط هر یک از این بسته های آموزشی می توانند به صفحه وام تسنیم در سایت بانک تجارت مراجعه کنند.

شرایط بازپرداخت وام 4 میلیارد تومانی بانک تجارت

با احتساب سقف چهار میلیارد تومانی پیشنهادی بانک تجارت برای وام کالاهای سرمایه ای با نرخ سود 23 درصد و بازپرداخت حداکثر 24 ماهه، مبلغ هر قسط ماهانه این وام 209 میلیون و 493 هزار تومان است. مجموع این ارقام در پایان مدت پنج میلیارد و 27 میلیون تومان است.

بانک ایران زمین در یکی یکی از جدیدترین برنامه های وام فوری خود به نام «تدبیر» وام تا سقف 150 میلیون تومان با سود پنج درصد و حداکثر بازپرداخت 36 ماهه را ارائه می دهد. این وام برای اشخاص حقوقی یا کارکنان آنها در نظر گرفته شده است که با ارائه گواهی کسر حقوق می توانند از این طرح بهره مند شوند.

متقاضیان دریافت این وام باید ابتدا در بانک ایران زمین حساب قرض الحسنه باز کرده و سپس مبلغی را به حساب خود واریز و پس از حداقل سه ماه برای دریافت طرح تدبیر ثبت نام کنند. شایان ذکر است مبلغ سپرده در بانک ایران زمین بلوکه نمی شود و وام گیرنده امکان برداشت از حساب خود و یا افزایش مبلغ را دارد.

همچنین وام گیرنده می تواند با ارائه گواهی کسر از حقوق و وام کار خود به بانک ایران زمین ثابت کند که قادر به بازپرداخت اقساط در تاریخ موعود است. همچنین بانک باید از بدهکار نبودن متقاضی و دریافت چک اطمینان حاصل کند.

ضمناً شخص حقوقی باید دارای پروانه یا پروانه فعالیت باشد و در صورت کارمند بودن متقاضی باید نزد شرکت وام گیرنده بیمه شود تا مشمول طرح بانک زمین ایران شود.

پس از دریافت تسهیلات، وام گیرنده باید ماهانه 4 میلیون و 495 هزار تومان با در نظر گرفتن حداکثر مبلغ وام 150 میلیون تومانی، نرخ سود پنج درصد و حداکثر مهلت 36 ماهه برای بازپرداخت اقساط پرداخت کند. در پایان مدت، مجموع مبلغ وام و سود تسهیلات تدبیر به 161 میلیون و 895 هزار تومان می رسد.

همچنین وام گیرنده باید 300 هزار تومان بابت هزینه های اضافی شامل ارائه درخواست به بانک و اعتبارسنجی آن به بانک ایران زمین پرداخت کند.

وام فوری

نحوه درخواست وام فوری

درخواست وام لیلیوم به صورت آنلاین از طریق اپلیکیشن سیبانک انجام می شود.

متقاضیان واجد شرایط می توانند درخواست وام خود را در این نرم افزار ثبت کنند و حداکثر مبلغ وام بر اساس میزان اعتبار آنها تعیین می شود.

افراد دارای رتبه اعتباری A، B و C می توانند به ترتیب تا سقف 50، 20 و 10 میلیون تومان وام دریافت کنند.

جزئیات بازپرداخت وام فوری

حداکثر مدت بازپرداخت این وام 36 ماه است.

به عنوان مثال وام گیرنده ای که وام 50 میلیون تومانی با بازپرداخت 36 ماهه و سود 23 درصد دریافت می کند باید هر ماه یک میلیون و 935 هزار تومان به بانک بازپرداخت کند.

مبلغ کل اصل و سود این وام 69 میلیون و 777 هزار تومان است.

اقساط وام آنی بالای 300 میلیون تومان چقدر است؟

پس از دریافت تسهیلات 300 میلیون تومانی از بانک شهر با احتساب نرخ سود 23 درصدی و مدت بازپرداخت 36 ماهه، وام گیرنده موظف است ماهانه 11 میلیون و 612 هزار تومان به بانک پرداخت کند. مجموع اقساط طرح پویا شهر در پایان دوره به 418 میلیون و 184 هزار تومان می رسد. ضمناً مبلغ 100000 تومان به عنوان هزینه اضافی بابت ارسال پرونده به بانک و تأیید اعتبار از وام گیرنده اخذ می شود.

دانشجویان دانشگاه های وزارت علوم و بهداشت که قصد زیارت عتبات عالیات را در ایام اربعین 1403 به صورت کاروانی یا انفرادی دارند، واجد شرایط هستند.

دانشجویان درخواست خود را برای اعزام به پیاده روی اربعین به معاونت فرهنگی دانشگاه ارسال می کنند و طی مراحلی فرم دانشجو برای دریافت وام پیاده روی اربعین به صندوق کمک های دانشجویی ارائه می شود.

همچنین ستاد دانشگاهیان در عمره و عتبات در نجف و کربلا مستقر شده و اسکان و غذای رایگان را برای دانشجویان فراهم می کند. این خدمات برای کاروان های دانشجویی اعمال می شود.

دانشگاه های اعزام کننده کاروان های گروهی به مسیر پیاده روی اربعین می توانند با اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی از این سرویس استفاده کنند.

توجه داشته باشید که این خدمات به دانشجویان زیارتی اربعین به صورت انفرادی (به دلیل تعداد زیاد و نامشخص بودن زمان سفر) قابل ارائه نیست.

در حال حاضر شرایط تسهیلات پیاده روی اربعین به دانشگاه ها ابلاغ شده و دانشگاه ها در حال ارسال لیست دانشجویی برای هماهنگی با صندوق کمک های دانشجویی هستند.

همچنین با توجه به توافق ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با وزارتخانه های علوم و بهداشت مقرر شد دانشگاه ها برای تردد دانشجویانی که از شهرستان محل تحصیل به سمت مرز مشرف می شوند، مقدمات لازم را فراهم کنند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا