معاون رئیس جمهور و نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آن کشور گفت که واشنگتن به اعمال فشار بر رژیم اسرائیل و دیگر بازیگران خاورمیانه برای دستیابی به توافق آتش بس در غزه ادامه خواهد داد.

کامالا هریس، معاون رئیس جمهور آمریکا گفت که کشورش به تلاش برای برقراری آتش بس در نوار غزه ادامه می دهد.

به گزارش ایرنا و رویترز، معاون رئیس جمهور و نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آن کشور گفت: واشنگتن به اعمال فشار بر رژیم اسرائیل و دیگر بازیگران خاورمیانه برای دستیابی به توافق آتش بس در غزه ادامه خواهد داد.

هریس در یک مصاحبه تلویزیونی CBS که تصاویر آن روز یکشنبه منتشر شد، گفت که کشورش به کار دیپلماتیک خود برای صلح ادامه می دهد.

در آن مصاحبه، هریس به این سوال که آیا بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل واقعاً متحد نزدیکی است یا خیر، پاسخی نداد، بلکه در عوض گفت که ترجیح می دهد اتحاد کشورش با رژیم اسرائیل را به مردم آمریکا و ساکنان سرزمین های اشغالی اعلام کند. .

هریس در سخنرانی خود بر موضع واشنگتن مبنی بر حمایت از رژیم صهیونیستی علیه ایران و گروه های شبه نظامی حماس و حزب الله تاکید کرد.

معترضان ضد جنگ و سیاست کاخ سفید در خاورمیانه می گویند واشنگتن با امتناع از تحریم تسلیحاتی رژیم صهیونیستی در واقع شعارهای خود را زیر پا می گذارد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما