اخبار خودرو

کاتالوگ کراس اوور لوکس پارس خودرو منتشر شد

کاتالوگ کراس اوور لوکس پارس خودرو منتشر شد

roewe eRX5 نام کراس اوور لوکس جدید پارس خودرو است که به تازگی کاتالوگ آن توسط شرکت پارس خودرو منتشر شده است.

شرکت پارس خودرو در نمایشگاه تحول صنعت خودرو امسال یک کراس اوور هیبریدی ارائه کرد که به دلیل طراحی جذاب و خاص مورد توجه بسیاری قرار گرفت. این کراس اوور Rovi eRX5 نام داشت. برند Roewe که شرکت پارس خودرو قصد دارد بخشی از محصولات خود را در بازار ایران به فروش برساند. یکی یکی از زیرمجموعه های برند SAIC MOTOR در چین است که با نام MG در برخی بازارها با نام Rovi نیز به فروش می رسد.

شرکت پارس خودرو به تازگی کاتالوگی از کراس اوور لوکس خود را در سایت رسمی خود منتشر کرده است که در آن مشخصات کامل این خودرو ذکر شده است. با توجه به رونمایی از کاتالوگ کراس اوورهای لوکس پارس خودرو، پیش بینی می شود به زودی فروش این خودروی جذاب آغاز شود و شاهد حضور آن در خیابان ها باشیم.

اما سوالی که پیش می آید این است که Rovi eRX5 که قرار است با پارس خودرو وارد بازار ایران شود چه مشخصات و امکاناتی خواهد داشت؟

در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد.

مشخصات فنی کراس اوور لوکس پارس خودرو

شاسی بلند جدید وارداتی پارس خودرو از موتور برق بنزینی نیرو می گیرد. موتور بنزینی این خودرو در واقع یک موتور 1.5 لیتری توربو شارژ است که می تواند به تنهایی 185 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن متر گشتاور تولید کند. اما موتور الکتریکی Rovi eRX5 می تواند حدود 180 اسب بخار قدرت و 270 نیوتن متر گشتاور تولید کند. اما نیروی تولید شده توسط این موتورها از طریق یک گیربکس 10 سرعته اتوماتیک AMT به چرخ ها منتقل می شود.

کاتالوگ کراس اوورهای لوکس پارس خودرو منتشر شد
کاتالوگ کراس اوور لوکس پارس خودرو منتشر شد

ظرفیت باتری های این خودرو 12.3 کیلووات ساعت است و با کمک این باتری ها Rover eRX5 می تواند با یک بار شارژ کامل و همچنین با ظرفیت کامل باک خودرو تا 1050 کیلومتر را طی کند. ناگفته نماند که باتری های این خودرو با شارژرهای معمولی در مدت 4 ساعت به طور کامل شارژ می شوند.

ویژگی های eRX5

کراس اوور لوکس پارس خودرو می تواند آپشن ها و امکانات بالایی را در اختیار راننده و سرنشینان قرار دهد. امکاناتی مانند؛ کروز کنترل تطبیقی، سنسور TPMS، سیستم کنترل کشش، استارت دکمه ای، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی، دوربین ثبت رویداد، 6 ایربگ ده نقطه ای، ترمز دستی برقی، نگه داشتن خودکار، رینگ های آلیاژی آلومینیومی، سنسورهای پارک جلو و عقب، بازیابی انرژی سیستم، پشت آمپلی فایر دیجیتال، صفحه نمایش سیستم چندرسانه ای و غیره از جمله ویژگی های این خودرو هستند.

کاتالوگ ROEWE eRX5

کاتالوگ کراس اوورهای لوکس پارس خودرو منتشر شد
کاتالوگ کراس اوور لوکس پارس خودرو منتشر شد

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا