اخبار خودرو

کاتالوگ سدان لوکس کوشا خودرو منتشر شد

کاتالوگ سدان لوکس کوشا خودرو منتشر شد

کوشا خودرو به تازگی کاتالوگ کیا K5 توربو را در سایت رسمی خود منتشر کرده است و امیدواریم به زودی شاهد حضور این خودرو در جاده ها باشیم.

چه k5 یکی یکی از لوکس ترین و پر حاشیه ترین محصولات وارداتی کیا بود که در ابتدا با موتور تنفس طبیعی وارد بازار ایران شد. اما نسخه اولیه این خودرو که در بازار ایران عرضه شد از آنچنان امکانات و مشخصات جذابی برخوردار نبود.

اما پس از مدتی شرکت کوشا خودرو نسخه جدیدی از این خودرو را معرفی کرد که مجهز به موتور توربوشارژر بود و امکانات بیشتری نسبت به نسخه قبلی خود داشت. به عبارت دیگر، نسخه توربوشارژ کیا K5. یکی این یکی از نسخه های کاملا آپشن است که از نظر آپشن ها و مشخصات قوی تر از نسخه تنفس طبیعی خود به نظر می رسد.

حال پس از آنکه شرکت کوشا خودرو کیا K5 را با موتور توربوشارژ عرضه کرد، کاتالوگ این محصول را منتشر کرده است که مشخصات فنی و مشخصات این خودرو را با جزئیات بیشتری به اطلاع عموم می رساند.

در ادامه بیشتر در مورد مشخصات و امکانات این خودرو صحبت خواهیم کرد.

ویدیوی معرفی کیا K5 توربو

مشخصات سدان لوکس کوشا خودرو

نسخه جدید KIA K5 از موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با فناوری GDI بهره می برد. این موتور در مجموع می تواند 170 اسب بخار قدرت و 253 نیوتن متر گشتاور را از طریق گیربکس 7 سرعته دوکلاچه خشک به چرخ های جلو برساند.

کاتالوگ سدان های لوکس کوشا خودرو منتشر شد
کاتالوگ سدان لوکس کوشا خودرو منتشر شد

در محور جلوی این خودرو از سیستم تعلیق مک فرسون استفاده شده و در محور عقب کیا K5 نیز سیستم تعلیق چند پیوندی دیده می شود.

امکانات ایمنی و راحتی کیا K5 توربو

سدان لوکس کوشا خودرو نیز از نظر امکانات بسیار خوب ارتقا یافته و آپشن های بیشتری را می توان در این نسخه تجربه کرد. امکاناتی مانند؛ ترمز اضطراری، شش ایربگ ده نقطه ای، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم کنترل استارت در سربالایی، کمک حفظ بین خطوط، سیستم هشدار سطح توجه راننده، سنسورهای پارک جلو و عقب، سیستم پیشگیری از تصادف، انتخاب حالت رانندگی، تهویه مطبوع اتوماتیک دو کاناله، دوربین 360 درجه، شارژر بی سیم، صفحه نمایش لمسی 12.3 اینچی چند رسانه ای، استارت بدون کلید و غیره. از جمله ویژگی های این خودرو هستند.

کاتالوگ سدان لوکس کوشا خودرو

کاتالوگ سدان های لوکس کوشا خودرو منتشر شد
کاتالوگ سدان لوکس کوشا خودرو منتشر شد

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا