اخبار خودرو

کاتالوگ جدید ری را منتشر شد

کاتالوگ جدید ری را منتشر شد

ری را جدیدترین محصول ایران خودرو است که فروش آن به تازگی آغاز شده است و به همین منظور ایران خودرو کاتالوگ جدید ری را منتشر کرده است.

ری را نام اولین کراس اوور داخلی است که توسط ایران خودرو طراحی شده و سرمایه گذاری بزرگی برای توسعه این خودرو تلقی شده است. این خودرو با توجه به مشخصات فنی قابل قبول و امکانات کافی می تواند از اعتبار بالایی برخوردار شود.

ایران خودرو به تازگی اولین طرح فروش ری را اعلام کرده و کاتالوگ جدیدی از این خودرو منتشر کرده است که نسبت به کاتالوگ هایی که قبلا منتشر کرده بود اطلاعات کامل تری را ارائه می دهد.

انجام طرح فروش و انتشار کاتالوگ شما می تواند خبر خوبی برای علاقه مندان و علاقمندان به این خودرو باشد چرا که می توان انتظار داشت به زودی شاهد حضور اولین کراس اوور ملی در جاده های کشور باشیم.

در ادامه به مشخصات Ray خواهیم پرداخت.

ویدیوی معرفی ری.

مشخصات فنی کراس اوور ملی ایرانیان خودرو.

کراس اوور داخلی ایران خودرو به موتور TC7 یا EFP مجهز شده است. این موتور یک موتور 1.65 لیتری است. توربوشارژر می تواند حداکثر توان 160 باشد اسب بخار و گشتاور نهایی 240 نیوتن متر تولید شده و از طریق گیربکس 6 سرعته اتوماتیک ساخت DAE به چرخ های جلو منتقل می شود.

میانگین مصرف سوخت اولین کراس اوور داخلی ایران خودرو 7 تا 8 لیتر در 100 کیلومتر است که با در نظر گرفتن نوع موتور، ابعاد و وزن خودرو، رقمی مناسب برای این خودرو است.

امکانات ایمنی و سلامتی ری.

از جمله امکانات ایمنی و رفاهی مورد استفاده در ریرامی می توان به 4 ایربگ (سرنشینان جلو و جانبی)، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل پایداری، سیستم استارت در سربالایی، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، نگه داشتن خودکار، ترمز دستی برقی، 360 درجه اشاره کرد. دوربین، سنسور پارک جلو و عقب، صفحه نمایش لمسی 12 اینچی چند رسانه ای، کروز کنترل و محدود کننده سرعت، ترمزهای دیسکی، سیستم کمکی ترمز، سیستم کنترل مانیتور فشار باد لاستیک، آینه های جانبی برقی، گرمکن صندلی های جلو، چراغ های روشنایی در روز، روشنایی داخلی، نور سنسور، سنسور باران و غیره اشاره کنیم

کاتالوگ جدید ری.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا