اخبار روز سینما

ژیلا صادقی از خیانت همسرش نوشت

خبراملت: ژیلا صادقی یکی از مجریان معروف تلویزیون در دهه 80 است.ژیلا صادقی در اوایل دهه 90 از بازیگری بازنشسته شد. زیلا صادقی او در سال های اخیر با مشکل تلخی در زندگی شخصی خود دست و پنجه نرم می کند.

ژیلا صادقی مجری سابق رادیو که پیش از این ماجرای طلاق خود را به دلیل خیانت فاش کرده بود، حالا با یک استوری دوباره آن را فاش کرده است.

پیش از این ژیلا صادقی متن ها و استوری هایی را در اینستاگرامش منتشر کرده بود که جنجال زیادی به پا کرد و شایعاتی در مورد ازدواج و طلاق این مجری ایجاد کرد.

او مدعی شد هنرمندی با همسرش محسن رجبی رابطه داشته و باعث خیانت او شده است. وی همسرش را با القاب «تنوع طلب، دمدمی مزاج و چیپ» خطاب کرد و گفت: حتی حیوان نیز به جفت خود متعهد است. او همسرش و همسر این هنرمند را مریض خواند و گفت که هر دو به روانکاو نیاز دارند.

استوری جدید ژیلا صادقی را در ادامه مشاهده می کنید.

تعداد سکه مهریه زیلا صادقی

زیلا صادقی درباره مهریه خود گفت: 14 سکه گذاشتم. همسرم یک عدد به سکه ها اضافه کرد. بلافاصله بخشی را به روح پدرشان، بخشی را به خانواده و بخشی را به خودشان دادم که در نهایت 14 سکه شد.

این مجری معروف در مورد همسرش گفته است: همیشه می گفتم برای ازدواج به دنبال مردتر از خودم باشم و همین اتفاق برای من افتاد. من و همسرم دقیقا در سنی ازدواج کردیم که به یک همراه واقعی نیاز داشتیم.

همسر سابق ژیلا صادقی کیست؟

زیلا صادقی متولد ۲۲ است شهریور 1352 در تهران، مجری تلویزیون است. او سال دوم است. خرداد در سال ۱۳۹۵ در سن ۴۲ سالگی با محسن رجبی ازدواج کرد. رجبی با زیلا صادقی و خانواده اش همسایه بود. او در حال حاضر صاحب یک رستوران است. ژیلا صادقی درباره شروع زندگی مشترکشان نیز گفت: شروع ساده ای داشتیم و خواسته های پیچیده ای نداشتیم. باشد که این زندگی به خاطر قرآن ادامه داشته باشد. ما الگوی جوانان هستیم و چقدر خوب است که می‌توانستیم خانواده‌ای درست، اصولی‌تر و قانون‌گراتر تربیت کنیم و الگوهای خوبی در جامعه باشند.

وی درباره آثار ازدواج گفت: قطعا ازدواج نمی تواند بی اثر بماند. تاثیر همسرم در همه زمینه ها محسوس است و خدا را شکر می کنم.

زیلا صادقی

ژیلا صادقی: به ازدواج فکر نمی کردم!

صادقی در پاسخ به نحوه ازدواجش توضیح داد: اصلا به ازدواج فکر نمی کردم و فکر می کردم نمی توانم تصمیم خوبی بگیرم. آنقدر درگیر کار و زندگی شخصی بودم که این مقوله را فراموش کردم. والدین و اطرافیان اغلب می گفتند که ازدواج دستور دین و سنت است. زمانی که محسن رجبی خواستگاری کرد با هم همسایه بودیم، آن زمان من ایران نبودم و در فضای مجازی با هم در ارتباط بودیم و موضوع را زیاد جدی نگرفتم، اما پارسال این فرصت را پیدا کردیم که با هم آشنا شویم. همدیگه بهتر شد و بالاخره تصمیم گرفتیم ازدواج کنیم .

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا