اخبار روز سینما

ژاکان سریال سقوط کیست؟ + [از بیوگرافی تا حواشی و جزئیات سریال]

ژاکان سریال سقوط را کدام بازیگر ایفا کرده است؟ بیوگرافی سجاد بابایی که وی را از سریال خسوف محصول نماوا به خاطر می‌آورد، در ادامه مطالعه می‌بینید.

سریال کارگردان کارگردانی سجاد پهلوان زاده اولین مینی محصول شبکه نمایش خانگی فیلم در ژانر جاسوسی و اکشن است. داستان سقوط دو بخش ایران و عراق می‌گذرد به تبع آن فیلمبرداری در ایران عراق صورت گرفته است. سکانس های عمده در استان کردستان و بخش عمده عراق در استان موصل فیلمبرداری شده است.

آیسان به پیشنهاد همسرش ژاکان برای ماه عسل راهی ترکیه می شود. اما حقیقت این سفر دیگری است. این سریال روایتی متفاوت از داعش و حضور این گروه تروریستی در منطقه را به تصویر کش. در این برای اولین بار در شبکه نمایش صحنه‌های هزینه جنگی و برای نمایش درمی‌آید.

محمدرضا منصوری آثار سینمای دفاع مقدس که از آخرین سینمایی‌اش است یعنی دسته دختران یک می‌گذرد با ساختن این سریال در نمایش خانگی را پشت سر سر.

سریال سقوط اولین کارگردانی سجاد پهلوان زاده است. پهلوان‌زاده از و همکاران نزدیک محمدحسین مهدویان است که همکاری آن‌ها در پروژه‌های ایجاد این بار در مقام مدیر حاضر و محمدحسین در مقام مشاور او را همراهی همراهی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم ها و سریال های فیلیمو 1401 و 1400

ژاکان سریال سقوط کیست؟

در این پست نشان می دهد:

ژاکان سریال سقوط کیست؟

سریال سقوط حمید فرخ نژاد را به نمایش گذاشت. تیتری که جنجال زیر سوال بردن مجوز پخش سریال سقوط را در پی داشت. حمید فرخ نژاد در این سریال نقش یک ماموریت امنیتی را برعهده داشته است.

او گرچه قسمت اول سریال حضور نداشت اما نامش به عنوان اولین بازیگر تیتراژ درج شده و هم تیزر پخش شده از سریال حضور داشت ، بنابراین به نظر نمی‌ نمی‌ رسد نقش فرخ فرخ نژاد مشمول سانسور سانسور شده.

سریال سقوط حمید فرخ نژاد پخش می شود

اما از حواشی سریال سقوط در رابطه مجوز پخش و حضور حمید در آن که بگذریم، سوال در رابطه با بازیگر کاراکتر ژاکان است. این بازیگر کیست و چه نقشی را برعهده دارد؟

در خلاصه داستان آمده است:

پیوند عاشقانه و ژاکان در گذر از روزهای آغازین زندگی مشترک، جانی دوباره. آن‌ها برای آبیاری درخت عشق‌شان راهی ماه عسل می‌شوند… سفری که پایانش تاریکی است.

سجاد بابایی نقش ژاکان را در این سریال ایفا می‌کند. الناز ملک نیز در اولین حضور رسمی خود در سریال شبکه خانگی، نقش آیسانکاراکتر اصلی سریال را ایفا می کند.

بیوگرافی سجاد بابایی بازیگر

بیوگرافی سجاد بابایی بازیگر
بیوگرافی سجاد بابایی بازیگر

سجاد بابایی متولد 19 اردیبهشت 1372 در تهران و بازیگر است. فارغ التحصیل رشته کارگردانی سینماست که از تئاتر کرد و با فیلم کوتاه سینما پیش رفت تا با سریال خانگی خسوف خسوف »به شهرت رسید.

در سال 1395 با فیلم کوتاه «جناییات» به تهیه مرتضی فرشباف جلوی دوربین رفت این یکسال بعد با فیلم سینمایی سوزن آب »وارد کار سینمایی شد. بابایی در سال 1397 با فیلم «تومان» در جشنواره حضور داشت که این فیلم بخش سودای این جشنواره جایزه بهترین فیلمبرداری فیلمبرداری را دریافت کرد. سپس در فیلم «من، زهره» به کارگردانی و تهیه کنندگی سیامک ابراهیمی حضور داشت.

در تیر ماه 1400 با سریال «زندگی زیباست» به کارگردانی جعفری وارد قاب تلویزیون شد که این مجموعه را دو سال پیش بازمیگشت. شهرت سجاد با اولین تجربه سریال او با مجموعه «خسوف» شبکه خانگی در مهر سال 1400 شروع شد، جایی که در نقش «امیر» بازی می‌کرد.

بهترین فیلم ها و سریال های نماوا 1401 و 1400

سجاد بابایی روزهای فیلمبرداری «خسوف» در سال 140 آخرین بازنده در فیلم مرد بازنده به کارگردان محمدحسین مهدویان بازی کند. در این چهره هایی چون جواد عزتی در یک سرنگ، رعنا آزادی، آناهیتا درگاهی و مهدی زمین پرداز دارند. اکنون نیز ژاکان سریال سقوط را سجاد بابایی ایفا می کند.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا