اخبار خودرو

چینی ها در مسیر کره ای ها ؛ چری می خواهد در عرض ۵ سال جایگاهی مثل کیا داشته باشد

چینی ها در مسیر کره ای ها ؛ چری می خواهد در عرض ۵ سال جایگاهی مثل کیا داشته باشد

شرکت چری که یکی این یکی از بزرگترین خودروسازان چینی است و برنامه های بلندپروازانه ای برای ورود به بازار بریتانیا دارد. این شرکت با دو برند جدید Omoda و Jaecoo در تلاش است تا سهمی از بازار خودرو بریتانیا را به خود اختصاص دهد. طبق استراتژی چری، مدل های اقتصادی با برند Omuda و مدل های لوکس تر با برند Jeiko به فروش خواهند رسید.

اگرچه چری به عنوان یک صادرکننده موفق در سطح جهانی شناخته می شود و در کشورهایی مانند روسیه، آفریقای جنوبی، برزیل و البته ایران حضور پررنگی دارد، اما ورود به بازار انگلستان چالشی متفاوت برای این شرکت خواهد بود. چری قبلاً در چندین کشور اروپایی تجربه کسب کرده است، اما این اولین بار است که به طور مستقل در بریتانیا عمل می کند. شاید بدانید که چری روابط استراتژیک و همکاری گسترده ای با گروه جگوار لندرور (JLR) دارد. بنابراین از تجربیات و توصیه های شریک تجاری خود برای شروعی خوب نهایت استفاده را خواهید برد.

در جریان جشنواره سرعت گودوود، ویکتور ژانگ، مدیر منطقه‌ای چری در انگلستان با او صحبت کرد یکی او از برنامه های بلندپروازانه خود برای این شرکت در نشریات داخلی صحبت کرد و در اظهارنظر جالبی گفت: کار آسانی نیست، اما امیدوارم در پنج سال آینده بتوانیم سهمی مشابه با کیا موتورز در انگلستان به دست آوریم. بازار.”

درک ذائقه مصرف کنندگان یک عامل کلیدی برای موفقیت چری در بریتانیا است

ورود به بازار انگلستان مستلزم درک دقیق سلیقه مصرف کننده و همچنین رقابت با برندهای معتبر و معتبر است. چری با برندهای جدید خود قصد دارد ترکیبی از طراحی مدرن، فناوری های پیشرفته و قیمت های رقابتی را ارائه دهد تا جایگاه خود را در این بازار چالش برانگیز پیدا کند.

چری در سال های اخیر به بزرگترین صادرکننده خودرو چین تبدیل شده است. آخرین آمار حاکی از آن است که این شرکت در نیمه نخست امسال موفق به صادرات 532 هزار دستگاه خودرو به خارج از کشور شده است.

افزایش تقاضای جهانی برای خودروهای چینی فرصت خوبی برای چری است

با در نظر گرفتن افزایش تقاضا برای خودروهای چینی در سطح جهان و همچنین تمایل مصرف کنندگان بریتانیایی به خودروهای مقرون به صرفه و باکیفیت، چری امیدوار است در مدت زمان کوتاهی سهم قابل توجهی از بازار این کشور را به دست آورد. با این حال، دستیابی به این هدف مستلزم تلاش فراوان و سازگاری با نیازها و انتظارات مصرف کنندگان بریتانیایی است. ورود چری به بازار انگلستان نه تنها باعث افزایش رقابت در این بازار می شود، بلکه ممکن است نشان دهنده قدرت روزافزون خودروسازان چینی در بازارهای بین المللی باشد.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا