اخبار روز

چگونه 500 هزار تومان از خودپرداز برداشت کنیم؟


به گزارش مانی بان، محمدرضا مانیکتا; معاون اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی تصریح کرد: به مناسبت ایام اربعین حسینی مقرر شد سقف برداشت دستگاه های خودپرداز هم در داخل بانک و هم به صورت شتابی در استان های مرزی با کشور عراق افزایش یابد. 500 هزار تومان و این سرویس در حال انجام است و مشکلی ندارد، چنین چیزی وجود ندارد.

وی گفت: تا (بعد از ظهر 11 شهریور) بیش از 5000 برداشت سریع وجه نقد از پایانه های خودپرداز بانک های مختلف انجام شده است. از آنجایی که برخی بانک ها باید به صورت حضوری تغییراتی را در دستگاه خودپرداز انجام می دادند، این فرآیند زمان بر بود و این سرویس اکنون در دسترس عموم قرار گرفته است.

مانیکتا تاکید کرد: گاهی به دلیل محدودیت های خودپرداز امکان برداشت وجه نقد با یک تراکنش وجود ندارد که در این صورت شما عزیزان می توانید در دو تراکنش 200 هزار تومانی و یک تراکنش مبلغ 500 هزار تومان برداشت کنید. 100 هزار تومان انجام می دهد

معاون اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی افزود: در تمامی استان های هم مرز با عراق از جمله کرمانشاه و خوزستان ذخایر کافی اسکناس وجود دارد و با همکاری اداره نشر اسکناس و شبکه بانکی اسکناس نیز واریز می شود. . 24 ساعت شبانه روز، 7 روز هفته در دستگاه های خودپرداز.

وی در پایان تصریح کرد: فعلا مشکلی وجود ندارد و گزارش هایی که از شبکه شتاب دریافت کردیم حاکی از رعایت و رعایت سقف برداشت نقدی 500 هزار تومانی از دستگاه های خودپرداز است.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا