اخبار روز سینما

چگونه یک دسر عالی درست کنیم


به گزارش بازتاب آنلاین چگونه دسر تیرامیسو عالی برای مهمانی های فانتزی درست کنیم؟ این تیرامیسوی خوشمزه را حتما در مهمانی ها درست کنید.دسرها بسیار متنوع هستند و می توانید دسرهای ساده و خوشمزه ای را با میوه های مختلف تهیه کنید اما امروز یکی از بهترین و خوشمزه ترین دسرها را به شما آموزش می دهیم که بسیار ساده و بی دردسر است. تیرامیسو انبه فوق العاده ساده است و برای تهیه آن نیازی به ژلاتین یا همزن برقی ندارید و به راحتی می توانید این دسر شیک را در قالب بزرگ یا تنها با چند ماده به صورت تکی تهیه کنید.

فهرست










بیسکویت لیدی فینگر 1 بسته
پنیر خامه ای 200 گرم
کرم رنگ 200 گرم
شربت انبه 1 ساعت غذا
شیر عسل 1 ساعت غذا
انبه شماره 1
شیر نر کافی

مرحله 1: مواد را مخلوط کنید

اول از همه باید همه مواد را در دمای محیط نگه دارید تا به دمای یکسان برسند، برای اینکه خامه به راحتی از ظرف خارج شود، می توانید درب ظرف را باز کرده و 1 قاشق غذاخوری شیر را داخل خامه بریزید تا به دست آید. قوام بهتر به صورت قالب در می آید سپس در ظرفی می ریزیم و در ظرف می ریزیم و با پنیر خامه ای مخلوط می کنیم، می توانید با همزن دستی مواد را با هم مخلوط کنید.

مرحله دوم: انبه را اضافه کنید

سپس شربت وانیل را با عسل اضافه کرده و مواد را مخلوط کرده و انبه را از وسط نصف کرده و هسته انبه را جدا کرده سپس انبه را در ظرفی بریزید و با پشت قاشق خوب له کنید. مواد با هم ترکیب می شوند، مواد پنیر خیلی راحت آماده می شود و در قیف می ریزیم.

مرحله سوم: تهیه تیرامیسو انبه

سپس باید مقداری شیر را در ظرفی بریزید و در ظرفی بردارید، با قرار دادن نایلون در آن به راحتی می توانید دسر را جدا کنید. حالا باید لیدی فینگرها را داخل شیر بریزید و صبر کنید تا نرم شوند و بعد ته بشقاب بگذارید و بعد مواد پنیر را روی لیدی فینگرها و دوباره روی لیدی فینگرها بریزید و مواد پنیر را بریزید تا بشقاب پر شود. . در آخر برای تزیین یک انبه را خرد کرده و روی دسر قرار دهید و دسر را در یخچال بگذارید و اجازه دهید 24 ساعت بماند. نوش جان


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا