اخبار روز

چگونه مینی بازی را حل کنیم همستر مبارزه 3 و 4 مرداد + ببین


به گزارش مانیبان، روشی جدید برای حل مینی گیم همستر شما می توانید مبارزه را ببینید:

مینی بازی همستر مبارزه چیست؟

مینی بازی یکی از قسمت های بازی همستر مبارزات در کنار کارت ترکیبی روزانه و کد مورس طراحی شده است و هدف آن جذب بیشتر بازیکنان است. این بازی در قالب یک پازل ارائه شده است که طبق ویدیوی زیر باید به یک کلید برسید.

اگر بازی را با موفقیت انجام دهید، کلیدی دریافت خواهید کرد که در سمت راست بالای صفحه نمایش داده می شود. این پازل هر روز تغییر می کند. استفاده از کلیدهایی که جمع آوری می کند نامشخص است، اما می تواند در آینده به عنوان یک مزیت برای کاربران در نظر گرفته شود. شما فقط 35 ثانیه فرصت دارید تا این معما را حل کنید و هر بار که در بازی شکست خوردید باید یک ساعت و نیم تا نوبت بعدی خود صبر کنید. بنابراین، در مجموع 16 شانس برای دریافت کلید هر روز وجود دارد. همستر دارد.

آموزش گرفتن کلید minigame. همستر مبارزه کن

راهنمای حل پازل و به دست آوردن کلید minigame. همستر مبارزه به صورت ویدیویی در این مقاله گنجانده شده است. با توجه به سختی و زمان کم اجازه انجام مینی گیم. همستر مبارزه، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که حرکات ابتدایی ویدیوی آموزشی را در نظر داشته باشید و حرکات نهایی را از ویدیو وارد کنید. احتمالاً در نهایت موفق خواهید شد که معما را حل کنید و پس از چند بار تلاش، سکه ها را بدست آورید.

سوالات متداول

مدت زمان وضوح مینی بازی همستر قیمتش چنده؟

مینی بازی پازل همستر باید در 35 ثانیه حل شود. در غیر این صورت باید یک ساعت و نیم تا قرار بعدی خود صبر کنید.

جایزه مینی بازی همستر چیست؟

با حل پازل کلیدی به دست می آید که در حال حاضر کاربرد آن مشخص نیست.

پاسخ مینی بازی همستر کجا می توانم پیدا کنم

پاسخ مینی بازی در این مقاله به صورت ویدیویی قرار داده شده است.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا