دانستنی ها

چگونه عمر طولانی تری برای خود بخریم؟

بعد- می دانیم که مربیان تنیس و فوتبال سر بازیکنان فریاد می زنند، اما مربی خواب چه می کند؟ شاید یک مربی سر بزرگ با یک کرونومتر در کنار تخت شما به شما بگوید: “شما می توانید این کار را انجام دهید، نفس بکشید و رویاپردازی کنید!” می توانید تصور کنید که او می گوید

به گزارش فرارو به نقل از نیویورک تایمز، بر اساس مقاله اخیر Optimize در سایت خبری CNBC، یک مربی خواب در واقع بیشتر یک مشاور خواب است و هر ماه دو جلسه خصوصی نیم ساعته با مشتری برای چرت زدن های حرفه ای برگزار می کند. این بسته همچنین شامل یک مربی تغذیه ماهانه و سه جلسه هفتگی مربی شخصی می باشد. در نهایت، هدف، طول عمر است، نه فقط تناسب اندام یا سلامتی.

Equinox در پاسخ به وسواس فزاینده نسبت به آنچه نخبگان اقتصادی تبلیغ می کنند: جوانی ابدی یا حداقل طولانی مدت، راهی را به ثروتمندان نشان داد تا حتی بیشتر از آن ولخرجی کنند. ثروتمندان مدت طولانی تری زندگی کردند. آنها به غذاهای بهتر، مراقبت های پزشکی بهتر و سایر مواد تشکیل دهنده و مشوق ها برای سلامتی بهتر دسترسی دارند. اما همانطور که در مقاله ای که در وب سایت “اکسیوس” منتشر شد، اشاره شد، صنعت رو به رشدی ظهور کرده است که هدف آن افزایش امید به زندگی است و در نتیجه شکاف بین ثروتمندان و سایر افراد جامعه افزایش می یابد.

ثروتمندان مصرف کننده طرح های پیچیده و گران قیمت برای دستیابی به جادو هستند. به عنوان مثال، برایان جانسون، میلیاردر 46 ساله فناوری، گزارش شده است که سالانه حدود 2 میلیون دلار برای بهبود سلامت و افزایش عمر خود هزینه می کند. او در مقطعی از اهداکنندگان جوان، از جمله پسر نوجوانش، به امید معکوس کردن روند پیری و با مشورت حدود 30 پزشک، یک سری تزریق پلاسما دریافت کرد. او پس از مشاهده هیچ نشانه ای از اثربخشی، مصرف پلاسما را متوقف کرد. این نشان می دهد که نابرابری درآمد در ایالات متحده در سال های اخیر به طور غیرعادی افزایش یافته است.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا