چگونه برای خرید کالا وام 200 میلیونی بگیریم؟

شاید امروز کمتر کسی باشد که به فکر خرید اقساطی و گرفتن وام کالا نباشد. زیرا اگر بخواهید چند ماه برای پس انداز صبر کنید، تورم و شرایط اقتصادی قدرت خرید شما را از بین می برد. بنابراین خرید اقساطی حتی با پرداخت هزینه می تواند ایده مقرون به صرفه تری برای خرید انواع کالاهای دیجیتال و لوازم خانگی باشد.

اگر تصمیم دارید تلفن همراه یا لپ تاپ خود را نو کنید، دکوراسیون خود را با خرید وسایل منزل تغییر دهید یا برای روز زن هدیه گران قیمتی مانند جواهرات برای مادرتان بخرید، می توانید روش خرید اقساطی را انتخاب کنید. دیجی شهر فروشگاه اینترنتی خرید اقساطی است که برای خرید انواع کالاهای دیجیتال، لوازم خانگی، طلا و جواهرات، موتور سیکلت و … می توانید تا سقف 200 میلیون تومان اعتبار دریافت کنید. در شرایطی که انتخاب فروشگاه اینترنتی برای خرید اقساطی می تواند کاری سخت و بعضاً پیچیده باشد، دیجی شهر با مزیت های خود می تواند گزینه ایده آلی برای اخذ اعتبار تجاری باشد.

مزایای خرید اقساطی از دیجی شهر

خرید اقساطی کالا تا سقف 200 میلیون تومان

یکی از ویژگی هایی که باعث می شود فروشگاه دیجی شهر را برای خرید اقساطی انتخاب کنید، دریافت اعتبار برای خرید کالا تا سقف 200 میلیون تومان است. این مبلغ وام معمولا بر اساس عواملی مانند درآمد متقاضی، سابقه اعتباری، نوع ضمانت و سایر عوامل تعیین می شود.

بیش از 20000 محصول در دسته بندی های محبوب

در فروشگاه دیجی شهر می توانید محبوب ترین گوشی های آیفون و جدیدترین زیورآلات زنانه و همچنین انواع موتورسیکلت های وارداتی و لوازم خانگی را تهیه کنید. علاوه بر این کالاهای دیجیتال، ابزار و تجهیزات صنعتی، ورزش و مسافرت، زیبایی و مراقبت و مد و لباس از دیگر دسته بندی های این فروشگاه برای خرید اقساطی است. محصولات دیجی شهر از شرکت های معتبر و معتبر و با ضمانت سلامت و کیفیت عرضه می شوند.

خرید اقساطی حتی بدون ضامن!

یکی یکی از مزیت هایی که برای خرید لوازم دیجیتال و جهیزیه باید فروشگاه اینترنتی دیجی شهر را انتخاب کنید، عدم نیاز به ضامن تا سقف 120 میلیون تومان است. با ارائه مدارک و حتی چک می توانید گوشی و لپ تاپ یا لوازم مهم آشپزخانه مورد علاقه خود را تهیه کنید.

خرید اقساطی کالا با گارانتی های مختلف

کمتر فروشگاه خرید اقساطی است که شرایط متفاوتی برای تضمین خرید کالا داشته باشد. برای خرید از فروشگاه دیجی شهر می توانید بسته به مبلغ وام مورد نظر و میزان اعتبار خود یک یا دو فقره چک، چک ضامن یا گواهی کسر حقوق ارائه دهید.

خرید اقساطی کالا بدون پیش پرداخت

بزرگترین تفاوت بانک ها با فروشگاه های اقساطی این است که می توانید بدون پیش پرداخت وام بگیرید. البته توجه داشته باشید که درصدی از اعتبار خرید محصول که به کیف پول شما در فروشگاه واریز می شود به عنوان مابه التفاوت خرید اقساطی و نقدی از مبلغ نهایی کسر می شود.

خرید اقساطی با اقساط طولانی

مزیت خرید اقساطی طولانی بودن مدت بازپرداخت اقساطی است. هنگام خرید از فروشگاه دیجی شهر می توانید تا 60 ماه اقساط خود را بازپرداخت کنید.

نحوه خرید اقساطی از فروشگاه دیجی شهر

برای خرید اقساط آسان و بدون دردسر از فروشگاه کافیست این 5 مرحله را دنبال کنید:

1. ثبت نام: در سایت دیجی شهر ثبت نام کنید و مشخصات شخصی و حرفه ای خود را ثبت کنید.

2. اعتبار سنجی: با توجه به اعتبارسنجی که انجام داده اید، مبلغ وام و مدت بازپرداخت اقساط را انتخاب کنید.

3. تکمیل مدارک: مدارک هویتی، اقامتی و شغلی خود را آپلود کرده و شروع به انتخاب شعبه بانک کنید.

4. تایید مدارک: پس از تایید مدارک، تیم پشتیبانی برای تحویل مدارک با شما تماس می گیرد.

5. شارژ کیف پول و خرید: در صورت موافقت بانک، کیف پول شما در فروشگاه دیجی شهر برداشت می شود.

چرا باید از دیجی شهر خرید کنیم؟

فروشگاه اینترنتی دیجی شهر با ارائه طیف گسترده ای از محصولات از برندهای مختلف، به مردم کمک می کند تا محصولات مورد علاقه خود را سریعتر با شرایط خرید اقساطی خریداری کنند. در دیجی شهر انواع اجناس (موتور سیکلت، مبلمان، فرش، موبایل، دوربین، ساعت هوشمند، کنسول بازی و …) به صورت اقساطی قابل خرید است. آنلاین وام بگیرید وجود دارد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما