اخبار روز سینما

فرهاد جم و جانباز جنگ بودن!/جزئیات

به گزارش شمانیوز؛ به نقل از پی ام آپ، فرهاد جم در 4 شهریور ۱۳۴۵در تهران به دنیا آمد. او بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است. فرهادجم از جانبازان شیمیایی بود و اکنون در کنار بازیگری و اجرا، رمان می نویسد. فرهاجم من اصالتا زنجانی هستم اما متولد و بزرگ شده تهران هستم و به جز خودم 2 برادر و 2 خواهر دارم که هیچ کدام در این زمینه فعالیتی ندارند. فرهاجم اما همه ما طرفدار حرفه ای تماشای فیلم و سریال هستیم. آنقدر که بچه بودیم برای تماشای فیلم و سریال به خانه همسایه می رفتیم. فرهاد جم او از سال ۱۳۷۰ کار تئاتر را به صورت حرفه ای آغاز کرد و اولین تجربه بازیگری خود را در سینما در سال ۱۳۷۳ با فیلم راه افتخار به کارگردانی داریوش فرهنگ تجربه کرد و در همان سال نقش کوتاهی در فیلم پری به کارگردانی داریوش مهرجویی نیز ایفا کرد. اولین حضور او در تلویزیون به عنوان مجری مجری گری مسابقه راز سیب در سال های 1372-1373 بود.

فرهاد جم و جانباز جنگ بودن!/جزئیات

کم کاری فرهاد جم

من به هر قیمتی در سینما کار نمی کنم و برای قبول نقش در یک فیلم، کار باید شسته رفته باشد. در چند سال گذشته پیشنهادهای زیادی به من شد که یا نقش را دوست نداشتم یا فیلمنامه برای بازی در آن جذابیت نداشت.

وضعیت تأهل و همسر فرهاد جم

آقای جم متاهل است و از همسر اولش یک پسر به نام عرشیا دارد که در خارج از کشور زندگی می کند و از همسر دومش یک دختر دارد.

نویسندگی کتاب

فرهاد جم با فاصله گرفتن از بازیگری، انرژی خود را معطوف به نویسندگی کرد و نخستین بار در پاییز 96 مجموعه داستان کوتاه خود را منتشر کرد و چند ماه بعد در زمستان امسال رمان خود را منتشر کرد.

وقت فراغت

او بیشتر اوقات فراغت خود را صرف تماشای فیلم می کند. گاهی کتاب می خواند، به فوتبال هم علاقه دارد و با فوتبال هنرمندان بازی می کند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا