اخبار روز

چه کسی بیل گیتس را 50 میلیارد دلار کرد؟


به گزارش مانیبان، بیل گیتس، ثروتمندترین مرد سابق جهان پس از 27 سال به ازدواج خود با همسرش پایان می دهد که موجی از شوک را در جهان به پا خواهد کرد. این طلاق بدنام یک سوال را برای همه ایجاد می کند: سرنوشت هنگفت او چه خواهد شد؟

ثروتی که بیل گیتس قبل از طلاق داشت حتی از بزرگترین صندوق های سرمایه گذاری در وال استریت هم بیشتر بود. مدیریت ثروت بیل گیتس فقط یک شغل تمام وقت برای یک سرمایه گذار نیست. این یک شغل تمام وقت برای یک تیم سرمایه گذاری است.

گیتس از زمان بازنشستگی، ثروت خود را متنوع می کند. شخصی که مسئول حفاظت و رشد این ثروت بزرگ است، فردی است که برای عموم مردم کمتر شناخته شده است: مایکل لارسن.

از زمانی که لارسن در سال 1994 سبد سهام گیتس را تصاحب کرد، گفته می شود که سالانه 11 درصد بازدهی داشته است، کمی بهتر از عملکرد S&P 500. و این شامل رشد باورنکردنی سهام مایکروسافت نمی شود. 11٪ ممکن است برای برخی افراد زیاد نباشد، اما پورتفولیوی لارسن دارای نوسانات بسیار کمتری است، که اساساً از اکثر موسسات موجود بهتر است. مایکل لارسن فردی مرموز است. او سال‌ها استراتژی خاصی را که برای ثروتمندترین فرد جهان طراحی کرده بود در پیش گرفت.

منبع: اقتصاد فردا


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا