فریال آذری که از ابتدا پیگیر روند درمان رضا آشفته بود گفت: روند پیگیری روند درمان رضا آشفته در مسیر درستی قرار دارد و زخم ها و تاول های دست و پا و بدن وی پیشرفت نکرده و بیشتر آنها خشک شده است. به لطف دکتر علوی، دکتر رضا آشفته، در مسیر بهبودی قرار دارند.

به گزارش ایسنا، وی درباره حمایت استقلال از این هنرمند گفت: از سوی دیگر، مهر بازیکنان پیشکسوت استقلال تهران و هنرمندان پاسارگاد برای رضا آشفته مسابقه فوتبال هفته آینده در باشگاه ورزشی پیام ترتیب داده اند که جزئیات و زمان دقیق این دیدار اعلام می شود.

آذری در پایان گفت: باید از دکتر مهاجرانی سخنگوی دولت، دکتر صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر مجید پوراحمدی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، دکتر مجید پوراحمدی، آقای دکتر مهاجرانی، سخنگوی دولت پیگیری کنیم. حمید نیلی مدیرکل هنرهای نمایشی، دکتر امید رضایی رئیس بیمارستان لقمان حکیم و هنرمندان تئاتر به ویژه از وحید لک، فرزین محدث، فریبا جدیدی، محسن اردشیر و تمامی خانواده های تئاتری که حضور داشتند تشکر و قدردانی کرد. شب و روز بیقرار در کنار رضا، امیدواریم در آینده حامل خبر سلامتی و بهبودی کامل رضا اشفت باشیم.

رضا آشفته روزنامه نگار و منتقد پیشکسوت تئاتر و سینما مدتی است که به دلیل عوارض دیابت و مشکلات کلیوی در بیمارستان بستری شده است.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما