به تازگی، عکسی از نرگس موسوی زاده در فضای مجازی منتشر شده که در ادامه خواهید دید.

نرگس موسوی زاده، با تولد در دهه ۷۰، تجربه بازی در سریال “چسب زخم” و فیلم سینمایی “بی آبان” را دارد و سریال “بازپرس” اولین تجربه هنری جدی او می‌باشد. به نظر می‌رسد که نرگس موسوی زاده از سوی تئاتر به کار هنری خود آغاز کرده، سپس با فیلم “بی آبان” به عرصه سینما وارد شده و در سریال “چسب زخم” حضور کوتاهی داشته است.

نرگس موسوی زاده در سریال تلویزیونی “چسب زخم”، کارگردانی سیدحامد تهرانی علوی و تهیه‌کنندگی روشان امیری، با نویسندگی سمیرا مختاری و عاطفه نفری، در فصل اول این سریال که شامل ۱۵ قسمت است، به ایفای نقش پرداخته است. در ادامه، می‌توانید عکسی از نرگس موسوی زاده را مشاهده کنید.

این چهره واقعی "نرگس موسوی‌زاده" است!/ عکس

سریال “چسب زخم” داستان زندگی هما را روایت می‌کند، یک زن که به عنوان کمک بهیار در یک بیمارستان مشغول به کار است. یک حادثه، زندگی هما را تحت تاثیر قرار می‌دهد و او برای حل مشکلاتش به عنوان تمیزکار در یک شرکت خدماتی کار می‌کند. در هر خانه که وارد می‌شود، با داستان زندگی افرادی روبرو می‌شود که هما را با چالش‌های جدیدی روبرو می‌کنند.

سریال “بازپرس” از زمان اعلام اخبارش با استواری بر نقاط حساس، بحث‌های فراوانی را به همراه داشته است. این مجموعه قصد دارد به مسأله فساد اقتصادی و برخی اشخاص ثروتمند و تبهکاری که پرونده‌های قضایی آنان هنوز در جریان است، بپردازد. طبق گفته اعضای این سریال، تحقیقات زیادی برای آن صورت گرفته است و تلاش شده است تا با ارائه یک داستان تازه، در حوزه نمایش قرار گیرد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *