اخبار روز سینما

چهره نچرال و طبیعی الهام چرخنده بازیگر پر حاشیه [+عکس]

چهره بدون آرایش الهام چرخنده جنجالی شد. قیافه این بازیگر خبرساز شده است. برای تماشای بازیگر چهره نچرال و طبیعی الهام چرخنده پر حاشیه همراه ما بمانید.

تصویر چهره بدون میکاپ الهام چرخنده این روزها دست به دست می‌شود. قیافه جدید الهام چرخنده برای کاربران جالب توجه است. شایعه عمل زیبایی الهام چرخنده و چهره بدون آرایشش موضعی است که مردم این روزها درمورد آن صحبت می کنند.

جهت دیدن تصاویر چهره نچرال و طبیعی الهام چرخنده همراه پی ام آپلود بمانید.

چهره نچرال و طبیعی الهام چرخنده بازیگر پر حاشیه

چهره بدون جراحی زیبایی الهام چرخنده

به جدید کابران درمورد تغییر چهره الهام چرخنده از او در مورد عمل جراحی زیرایی او اینگونه پاسخ داد که:

من هیچ عمل زیبایی انجام ندادم فقط به دلیل روزهای سخت بیماری و عمل کیسه صفرا مقزیارد مکردم همین.

به گزارش زنهار، الهام چرخنده، نقش زیور در آوای باران که توسط برخی از ازاضارب ی، درباره جراحی پلاستیک مورد سوال قرار گرفته بود، به تمام شایعات قاطعانه پاسخ م اداخ داد تکذیب کرد.

الهام چرخنده، بازیگر سینما، تئاتر، تلویزیون و مستندساز ایرانی است. او متولد تیر ۱۳۵۷ در کاشان است و از خانواده‌ای با اصالت بختیاری و از طایفه هفت لنگ. پس از تمام تحصیلات دبیرستان در رشته معماری، به درس خود ادامه داد اما به دلٌٌه عل هنر، تصمیم گرفت در عرصه هنر فعالیت کند.

عمل جراحی الهام چرخنده و قیافه نچرال او

در زیر استوری الهام چرخنده در مورد زیبایی را می‌بینید.

دانشجوی انصرافی رشته مهندسی معماری می باشد که فعالیت های خود را از بازیگری شروع کرد و شروع کرد به وسیقی و خوانندگی رفت و حالا او به مبلغ چادر شهرت دارد.

وی بازیگری را بصورت جدی از تئاتر استارت زد تا اینکه سال 1375 وقتی 18 ساله بود اولبین ساله بود اولبین گری خود را در فیلم عروسی مهتاب کسب کرد. در سال 1379 هم با مجموعه داروخانه پرماجرا وارد تلویزیون شد و پس از آن با فیلم سینمای سینمای سال 1380 مشهورتر شد.

با وجود اینکه سال 1392 در سریال پروانه با همسرش فرشید نوابی همبازی بود اما چند هفته یک عید نوروز همان سال خبر طلاق این دو بسیار جنجالی شد. خانم بازیگر نوروز سال 1393 وقتی 36 ساله بود با انتشار یک ویدیو با پوشش چادر و تربریة پوشش بر انقلاب خبر از تغییر سبک زندگی خود داد.

همین تغییر چشم گیر با حمایت گروهی باعث شد وی به عنوان سمبل تبلیغاتی چادر فعال شود و حالا می تواند موفق شود هزاران نفر چادری کند.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا