اخبار روز سینما

چهره عجیب رامبد جوان گرد و خاک برافراشت

پی ام آپ بر اساس پی ام آپ:

سفر رامبد جوان به کانادا برای تولد پسرش هیجان زیادی ایجاد کرد. رامبد جوان را بیشتر به خاطر نمایش خنده دارش می شناسند. رامبد جوان تبریزی معروف به رامبد جوان در 10 دی 1350 در تهران به دنیا آمد. او بازیگر، کارگردان و مجری ایرانی و مجری برنامه خندوانه است. رامبد جوان هنرمند مطرح سینما و تلویزیون است که در این زمینه فعالیت می کند. تولید و برنامه نویسی سریال رامبد جوان او سابقه ساخت سریال های پرمخاطب تلویزیون را دارد.

رامبد جوان از طلاقش از سحر دولتشاهی و حواشی این ماجرا گفت. رامبد جوان همچنین درباره دلایلی که او را به سمت ساخت فیلم های اکشن سوق داد، توضیح مختصری داد. رامبد جوان درباره زندگی جدیدش حرف های جالبی برای گفتن داشت. چندی پیش رامبد جوان به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری شد. سفر رامبد جوان به همراه همسرش به کانادا و تولد پسرشان در این کشور جنجال به پا کرده بود.

جوان امبد گفت: وقتی همسرت بازیگر خیلی خوبی است و به این فکر می کنی که تا الان چطور بازی کرده و می خواهی فیلم هم بسازی، فکر می کنی من هم می خواهم تو را در همین موقعیت و قیافه و تصویر ببینم. اگر قبلاً آن را ندیده اید یا اگر آنجا نبوده اید.

این همان مهمانی است که دوستتان را به آن دعوت می کنید. همسرت، شریک زندگی ات، یکی از محرک های اصلی داستان است و مثلاً به او می گویید یک فیلم اکشن بساز که در آن باید اسلحه بکشی، جیغ بزنی و غیره، بعد تعجب می کند و می گوید: این کارها را بکنم؟!

ما در مورد خیلی چیزها زیاد صحبت می کنیم، یکی از آنها سینما، بازیگری، روایت، مکمل شخصیت و … است. پس می خواهید فیلمی بسازید که همسرتان در آن بازی کند و کارهای عجیب و جذابی انجام دهد.

در واقع آنقدر از من و رابطه من با نگار و جدایی ام از سحر گفتند که ما سه نفر ترجیح دادیم سکوت کنیم. یک جایی به مرز انزاجار می رسیم.

تصمیم گرفتم فیلمساز شوم. شاید بیننده با انگیزه خاله زنک بازی به دیدن فیلم بیاید اما بعد از گذشت یک ربع از فیلم فراموش می کند و روی موضوع اصلی تمرکز می کند.

ضمنا نگار مخالف اسم فیلم بود و اسم نویسنده فیلم را دوست نداشت اما من اصرار کردم.

رامبد جوان

بیوگرافی رامبد جوان

تئاتر سرآغاز ورود این کمدین محبوب در عرصه دراماتورژی و فعالیت های هنری بود. او به ترتیب روی صحنه، تلویزیون و سینما کار کرده است و از سال 1373 به عنوان بازیگر صحنه فعالیت داشته است. اولین کارگردانی او تئاتر معلولان بود که به گفته خودش بسیار مورد توجه قرار گرفت. در همان سال کار خود را در تلویزیون در سریال صرفه جویی در آب آغاز کرد و سپس در برنامه نوروز 74 به ایفای نقش پرداخت.

خندوانه یک برنامه تلویزیونی به تهیه کنندگی سیدعلی احمدی به کارگردانی و بازیگری رامبد جوان است که در حال حاضر (فصل هشتم) هر هفته از یکشنبه تا پنجشنبه روی آنتن می رود. مسابقات مختلف خلاقانه، نمایشی، موزیکال، مونولوگ و …. اولویت های سرگرم کننده جدی هستند

خندوانه از دیرباز یکی از پرمخاطب ترین برنامه های تلویزیونی ایران محسوب می شود. این برنامه در اسفند ۱۳۹۷ از شبکه های یک سیما و نسیم پخش شد. قرار بود فصل هفتم خندوانه اواخر سال 1398 تولید شود، اما به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا، رامبد جوان تولید آن را یک سال به تعویق انداخت تا اینکه در 30 اسفند 97، خندوانه به مناسبت عید سعید فطر به شبکه نسیم بازگشت. المعباط. پخش فصل هفتم قرار بود تا 23 مرداد 1400 و قبل از شروع ماه محرم ادامه داشته باشد، اما این فصل با ابتلای رامبد جوان به ویروس کرونا پیش از موعد به پایان رسید. در 27 آبان 1400 فصل هشتم این برنامه از شبکه نسیم پخش شد.

بیوگرافی رامبد جوان

رامبد جوان تبریزی معروف به رامبد جوان در 10 دی 1350 در تهران به دنیا آمد.

رامبد در سال 1950 در یک خانواده سنتی تهرانی با اصالت آذربایجانی به دنیا آمد.

ابتدا در تئاتر و سپس تلویزیون و سینما بازی کرد. رامبد جوان در 11 فیلم سینمایی بازی کرده است.

او در یکی از اپیزودهای سریال پرمخاطب «صبحوان» ایفای نقش کرد و نقش کوتاهی داشت که منجر به حضور پررنگ او در سریال «خانه سبز» در نقش فرید صباحی شد.

او در دهه 70 با نام فرید جینگبرد به شهرت رسید، نقش هایی که در سینما و تلویزیون بازی کرد بیشتر جنبه طنز داشت.

رامبد جوان علاوه بر مجری گری، کارگردانی و کارگردانی سریال گمش، نشانی، مسافران و توطئه خانواده و همچنین کارگردانی سریال نشانی که در سال 1366 از شبکه دو پخش شد را نیز برعهده داشته است. وی همچنین کارگردانی برنامه خندوانه را نیز برعهده دارد. 2013 در کانال نسیم.

زمزمه ای که این روزها در محافل خصوصی و فضای مجازی شنیده می شود، عدم توافق رامبد جوان و نگار جواهریان برای زندگی مشترک است. برخی افت سری جدید برنامه خندوانه را به خاطر همین موضوع می دانند و عده ای هم عدم شادی و انرژی قبلی آن را به همین دلیل می دانند.

رامبد جوان

به طور خلاصه جدایی قبلی رامبد از سحر دولتشاهی جنجال زیادی به پا کرد و حتی رامبد در مصاحبه ای واکنش تندی نشان داد و گفت: «من ترجیح می دهم این رفتار مقاومتی در برابر این نوع شور و شوق برای شناخت زندگی شخصی باشد. جلوی همه که دوست ندارم در مورد زندگی خصوصی ام در رسانه ملی صحبت کنم، اگر می خواستم صحبت کنم به جای خانه در خیابان زندگی می کردم، دوست ندارم کسی از من درباره زندگی خصوصی ام بپرسد. زندگی من مال من است.

رامبد جوان در ژوئن 2018 به بهانه شرکت در یک نشست سینمایی به کانادا رفت و کاربران حدس زدند که این دو به این دلیل که فرزندشان را در کانادا می خواهند به این کشور رفته اند و قصد دارند فرزندشان در کانادا به دنیا بیاید. به اقامتگاه کانادا منتقل شده است. .

کاربران واکنش زیادی به این سفر نشان دادند و انتقادات زیادی از رامبد جوان داشتند. مثلاً به طعنه می گفتند: من ایران را دوست دارم و ایران کشور خوبی است، اما پسرم را در کانادا به دنیا می آورم تا در بین ایرانی ها نباشد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا