اخبار روز سینما

چهره شکسته و ناراحت امیرمحمد متقیان در مراسم تشییع پیکر آرش میراحمدی!/امیرمحمد با چهره ای غمگین!/عکس


عکسی از امیرمحمد متقیان که توسط عمو پورنگ به شهرت رسید در مراسم خاکسپاری آرش میراحمدی در فضای مجازی منتشر شد. امیرمحمد متقیان تک فرزند و مادرش اهل ساوه و پدرش اهل تهران و در شغل چاپ و طراحی تابلو و پارچه نویسی می باشد که تا سوم دبستان در این شهرت زندگی می کردند امیرمحمد متقیان تابستان‌ ها که بیکار بودم همراه بابا به مغازه می‌ رفتم ، یک روز که ایشان از مغازه بیرون بود یکی از کارگردانان تئاتر ساوه برای سفارش بنر تبلیغاتی مراجعه کرد. امیرمحمد متقیان که در تابستان سال 1384 بعنوان مهمان در برنامه کودک و نوجوان شبکه جام‌ جم حضور یافته بود با داریوش فرضیایی مجری برنامه آشنا شد. امیرمحمد متقیان صدای شش دانگ و دلنشینی هم دارد و تاکنون بیش از 50 ترانه شاد و کودکانه را با عموپورنگ در برنامه های سرگرمی همخوانی کرده است.

چهره شکسته و ناراحت امیرمحمد متقیان در مراسم تشییع پیکر آرش میراحمدی!/امیرمحمد با چهره ای غمگین!/عکس

ماجرای ورود به تئاتر

تابستان ها که بیکار بودم با پدرم به مغازه می رفتیم، یک روز که پدرم از مغازه خارج شد، یکی از مدیران تئاتر ساوه برای سفارش پوستر تبلیغاتی آمد، اگر از من خوشش می آمد لبخند می زد. و گفت: شما پسر همین آقایی هستید که اینجا مغازه دارد ؟  گفتم بله خلاصه مبلغی داد و بی‌ آنکه چیزی بگوید رفت اما طولی نکشید که پیشنهاد حضور من در تئاترش را با پدرم در میان گذاشت آن زمان کلاس دوم ابتدایی بودم.

ورود به تلویزیون

امیرمحمد که در تابستان سال ۱۳۸۴ بعنوان مهمان در برنامه کودک و نوجوان شبکه جام‌ جم حضور یافته بود با داریوش فرضیایی مجری برنامه آشنا شد.در آن برنامه هم بلبل زبانی به کمکش آمد و به دعوت عوامل برنامه مجری کمکی عموپورنگ شد.

رویاهای تحقق نیافته

عاشق سینه‌ چاک ماشین و بازیگری است و از ۸ سالگی خاک صحنه خورد ه، ضربه زدن به توپ فوتبال و دوچرخه‌ سواری در کوچه را رویای روزهای رفته‌ اش کرده است.همان روزهایی که شادمانه‌‌ های رنگ وارنگ و خنده‌ را بر لب‌ های همسالانش می‌ نشاند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا