اخبار روز سینما

لاغری بیش از حد محسن کیایی باعث نگرانی هوادارانش شد!/عکس

بازیگر و مجری محبوب، محسن کیایی در جدیدترین عکس هایش از لاغری بیش از حدش رونمایی کرد.

محسن کیایی یکی از سوپراستارهای جوان سینمای ایران است. همه ایرانی ها محسن کیایی را با چهره ای چاق به یاد دارند اما پس از ماه ها غیبت، محسن کیایی با ظاهری شکسته، خسته و البته ضعیف به عنوان داور در یک مسابقه ظاهر شد. تغییر وزن محسن کیایی هواداران را نگران کرده است اما پیگیری ها نشان می دهد محسن کیایی  از بیماری رنج نمی برد و تنها کاهش وزن شدید باعث این شکست ظاهری شده است. برای محسن کیایی هرجا هست بهترین ها را آرزو می کنیم. در ادامه چند عکس از محسن کیایی در سال گذشته و امسال را مشاهده می کنیم.

محسن کیایی در کنار همسر و فرزندش قبل از کاهش وزن

محسن کیایی بازیگر سینما در واکنش به کاهش وزن شدید نوشت: ممنون از نظر شما در مورد کاهش وزنم، ممنون که اینقدر مراقب من هستید، اما سلامتی من از هر چیز دیگری مهمتر است.

لاغری بیش از حد محسن کیایی باعث نگرانی هوادارانش شد!/عکس

محسن کیایی پس از کاهش وزن در برنامه صداتو

برنامه «صداتو» در قالب یک مسابقه معمایی ـ موسیقایی با اجرای محسن کیایی روی آنتن شبکه نمایش خانگی رفت. داور مسابقه، خواننده، آهنگساز، نویسنده و نوازنده ایرانی محسن شریفیان در کمال تعجب مجری شروع به رقصیدن می کند.

محسن کیایی

به نظر شما محسن کیایی قبل از کاهش وزن خوب بود یا بعد از آن؟

محسن کیایی

محسن کیایی در سال 1360 در تهران به دنیا آمد و فعالیت سینمایی خود را از سال 1388 آغاز کرد. محسن کیایی در کنار بازیگری، نویسنده نیز هست. محسن کیایی یک برادر به نام مصطفی دارد که کارگردان مشهوری است. خانم سهیلا امیرحسینی همسر محسن کیایی است و حاصل ازدواج محسن کیایی و سهیلا امیرحسینی دختری زیبا به نام رز است.

در ادامه توضیحات محسن کیایی در رابطه با علت کاهش وزن را مشاهده می کنیم:

عکس جدید محسن کیایی در کنار دخترش رز

محسن کیایی


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا