اخبار روز سینما

چهره جوان و جذاب همسر چهارم ناصر محمدخانی!/عکس

انتشار عکسی از چهره جوان همسر ناصر محمد خانی پیشکسوت پرسپولیس در شبکه های اجتماعی تعجب کاربران اینترنتی را برانگیخته است.

پی ام آپ: در چند روز گذشته خبر بستری شدن ناصر محمدخانی بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی در بیمارستان باعث نگرانی طرفداران او شده است‌.

محمد خانی که مدتی است از مشکل ریوی رنج می برد، از چند روز گذشته به دلیل وخامت حالش در آی سی یو بستری شده است.

اما در آخرین روز نزدیکان این ستاره قدیمی اعلام کردند حال عمومی او خوب است و با نظر پزشکان به بخش عمومی منتقل شده است.

اما در ساعات پایانی علاوه بر خبر بستری شدن این جانباز سرشناس، انتشار عکسی از چهره همسر بسیار جوان محمد خانی تعجب بینندگان فضای مجازی را برانگیخته است.

سال ۱۳۹۶ زمانی که ناصر محمد خانی ۶۰ ساله بود خبر ازدواج چهارمش با سپیده فکوری ۳۸ ساله با انتشار چند عکس توسط مجتبی محرمی علنی شد.

گفتنی است این زوج سرشناس دارای یک پسر 5 ساله به نام والارضا هستند. محمد خانی البته از همسر اولش 2 فرزند هم دارد.

چهره جوان و جذاب همسر چهارم ناصر محمدخانی!/عکس

زندگی ناصر محمد خانی.

سپیده فکوری 38 ساله، چهارمین همسر ناصر محمد خانی، بازیکن پیشکسوت فوتبال ایران است. او درباره ازدواج و زندگی خود با ناصر محمد خانی چنین گفت:

تصمیم به ازدواج با مردی که یک زنش به قتل رسیده، همسر دیگرش قاتل بوده، خانواده زن سومش او را دزدیدند و … اصلا کار ساده‌ای به نظر نمی‌رسد.

گقتنی است محمدخانی مدتی در سال 81 متهم به قتل همسر اول خود لاله سحر خیزان شد که با رفع ابهام آزاد شد و زن دومش شهلا جاهد قاتل شناخته شد و به اعدام محکوم شد وی بعد از چند سال پای چوبه ی دار رفت اما بسیاری از کاربران معتقدند که همسر دوم او بی گناه است و قاتل اصلی خود ناصر محمد خانی است.

همچنین ناصر محمد خانی در سال 1395 توسط اقوام زن سومش ربوده شد و چند ساعت بعد توسط نیروهای پلیس تهران آزاد شد. سکانسی مشابه همین اتفاق در فیلم خشم و هیاهو دیده شد که برخی از مردم اظهار کردند، این فیلم از زندگی ناصر محمد خانی ساخته شده است.

برگفته از رسانه پی ام آپلود

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا