اخبار روز سینما

چهره باور نکردنی بزرگی یوسف پیامبر بازیگر خاطره ساز [+عکس]

تغییر چهره بازیگر کودکی یوسف پیامبر همه را شوکه کرد. این بازیگر خاطره ساز از خودش عکسی منتشر کرد. برای دیدن چهره باور نکردنی بزرگی یوسف پیامبر همراه باشید.

عکس بازیگر نقش یوزارسیف در سریال یوسف پیامبر بسیار پر بازدید شده است. این روزها تصویر جنجالی از قیافه کودکی یوسف پیامبر وایرال شد که کاربران را برانگیخت که آیا یوسف پیامبر است.

چهره باور نکردنی بزرگی یوسف پیامبر بازیگر خاطره ساز

این بازیگر در نقش کودکی حضرت یوسف (یوزارسیف) به نام یوسف پیامبر شد، بزرگ شد و در حال فیلمسازی است و بازیگری را ادامه داد.

حسین در خانواده چهار نفره به دنیا آمد از کودکی با قرآن انس و آنرا به خوبی تلاوت کرد تا اینکه در 5 سالگی مکبر و اذان اذان گوی مسجد مسجد محله محله.

در بهن ماه 1383 وقتی او 12 سالش بود از طریق پسر خود مصطفی زمانی به فرج سلحشور کارگردان سریال یوسف معرفی و پایش به دنیای بازیگری گشوده می شود. او بعد از تست و قبولی بازیگر نقش کودکی یوسف ایفای نقش کرد.

وی در فیلم‌های سریال تلویزیونی «یوسف پیامبر پیامبر پیامبر پیامبر پیامبر او درمورد شروع بازیگری گفت:

من کار تئاتر میکردم، تئاتر مدرسه ای، یک سال هم انتخابم بازیگر برگزیده استان شوم.

سید حسین جعفری متولد سال ۱۳۷۱ در تهران بدنیا آمد. او به دلیل زیبایی زیاد در این نقش انتخاب شد. در کودکی پدر سید حسین جعفری بارها داستان حضرت یوسف(ع) را برایش تعریف کرده بود. وی بسیار اهل مطالعه است و در طول این چند سال کتاب های بسیاری را مطالعه کرده است.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا