اخبار روز سینما

چهره تغییر یافته و غیر قابل باور امیر نوری همه را متعجب می کند + عکس

به گزارش شما نیوز به نقل از پی ام آپ عکس جدیدی از امیر نوری بازیگر منتشر شده است که تعجب همگان را برانگیخت . امیر نوری بازیگر سینما و تلویزیون است. امیر نوری بازیگر کمدی است. امیر نوری از آن دسته بازیگران است که حاشیه ندارد. آقای نوری با سریال  بدون شرح معروف شد. در زیر یک عکس جدید از امیر نوری را می بینید.

امیر نوری

بیوگرافی امیر نوری

امیر نوری 6 شهریور 1363 متولد شد و بازیگر است.

او فقط دیپلم دارد اما اکنون یکی از هنرمندان شناخته شده در عرصه طنز است. از 9 سالگی شروع به کار کرد و پدرش نیز کارمند شرکت واحد بود و در سال ۱۳۹۱ به دلیل قلبی دار فانی را وداع گفت. مادرش نیز خانه دار است، یک خواهر بزرگتر و دو خواهر کوچکتر از خود دارد.

او از 9 سالگی بازیگری را آغاز کرده است

در سال ۱۳۷۲ در حالی که تنها ۹ سال داشت به طور اتفاقی بازیگری را با سریال دوستان خوب به کارگردانی فریدون حسن پور آغاز کرد.

داستان از این قرار است که او یک روز در حال بازی فوتبال بود و با یک گروه دوربین فیلمبرداری به آنجا آمد و توسط کارگردان برای بازی در این فیلم دعوت شد.

آغاز شهرت

در سال 1380 زمانی که 15 سال داشت در سریال یادداشت های کوچک دیده شد.

یک سال بعد در سال ۱۳۸۱ با سریال بدون شرح در کنار بازیگرانی چون فتحعلی اویسی، امیر جعفری و لیلی رشیدی به اوج شهرت رسید.

اداره یک رستوران

آقای نوری از سال ۱۳۹۳ وارد حرفه رستوران داری شده و علاوه بر بازیگری، صاحب رستوران شب نشین واقع در دره فرحزاد نیز می باشد.

حضور در سوریه!

امیر نوری در سال ۱۳۹۵ به فلوجه سوریه رفت و وضعیت را اینگونه توصیف کرد:

نه به خاطر عراق، سوریه، پول، عکاسی، تجارت، تبلیغات، سیاست، تبلیغات، یخچال، کولر و غیره.  فقط برای ایران و مردمم به این سفر آمده ام.

آمدم از طرف مردم به مدافعان بگویم  خسته نباشید و دست آنها را ببوسم.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا