سبک زندگی

چهار ستاره پرسپولیس که در 1404 تمام می‌شوند






1438925


27 تیر 1403 10:52


بازتاب آنلاین: زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی برای چندین سال متوالی فصل نقل و انتقالات نادری را هجوم آورد تا بتواند در فصل آینده قهرمان لیگ برتر برای تیم محبوبش شود.

او در اوایل سال ۱۳۹۶ با به خدمت گرفتن شجاعی، حاج صفی و دژاگه، سه لژیونر مطرح تیم ملی تلاش کرد تا این مشکل را حل کند اما در نهایت از قهرمانی بازماند. او در مرحله بعد برای شکستن طلسم قهرمانی تراکتور به قربان بردیف و بازیکنان خارجی گران قیمتی مانند آلوز روی آورد اما باز هم از قهرمانی بازماند. این چهره ثروتمند فصل گذشته با جذب ستارگانی چون خلیل زاده، حسین زاده، آغاسی و … تلاش کرد تا عنوان قهرمانی لیگ را به دست آورد اما مانند گذشته قهرمانی را به رقبای قدرتمندی واگذار کرد.

به نظر می رسد زنوزی امسال اسب خود را زین کرده تا آرزوی هواداران تراکتورسازی یعنی آوردن قهرمانی لیگ برتر به تبریز را محقق کند. او برای این کار دست روی سه مهره مهم پرسپولیس برای مبارزه با ستاره های فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا گذاشته است. اما آیا این افراد راه حل زنوزی و تراکتور خواهند بود؟ با هم بررسی می کنیم.

مهدی ترابی

چهار ستاره پایانی پرسپولیس در سال 1404

وینگر سرعتی پرسپولیس در فصل گذشته در نیم فصل دوم. یکی او یکی از ارکان موفقیت پارسی ها بود اما آیا جذب او موفقیت تراکتوری ها را تضمین می کند؟ این بازیکن در سال 2019 از پرسپولیس راهی تیم العربی شد اما حضور این بازیکن در لیگ قطر تنها یک ناکامی و مصدومیت بود و سرانجام پس از نیم فصل به تیم سابقش بازگشت. این بازیکن با توجه به روحیه حساسی که دارد شاید شانس موفقیت در محیط گرم شهر تبریز را نداشته باشد.

علیرضا بیرانوند

چهار ستاره پایانی پرسپولیس در سال 1404

این دروازه بان ملی پوش هم مانند ترابی تجربه تلخی از جدایی از لاروخا دارد. این بازیکن در دو فصل حضور در لیگ های بلژیک و پرتغال دستاوردی جز نیمکت نشینی نداشت و اگر به پرسپولیس بر نمی گشت می توانست تیم ملی را از دست بدهد. به نظر می رسد کابوس ناکامی در تیمی غیر از پرسپولیس همچنان با بیرانوند خواهد بود.

دانیال اسماعیلی فر

چهار ستاره پایانی پرسپولیس در سال 1404

دراگان اسکوچیچ در زمانی که سرمربی تیم ملی بود هرگز متوجه این بازیکن نشد. شاید همین عدم اعتماد به تراکتور روی ستاره سابق پرسپولیس تاثیر بگذارد و اسماعیلی فر فصل بدی را پشت سر بگذارد. در نهایت این تیم توسط زنوزی بسته شد و سرمربی کروات این تیم پس از سرمربیگری ستارگان پرسپولیس در تبریز انتخاب شد.

شجاع خلیل زاده

چهار ستاره پایانی پرسپولیس در سال 1404

شجاع پس از جدایی از پرسپولیس تقریباً هیچ دستاوردی در زندگی فوتبالی خود نداشت. تنها چیزی که در طول سه سال حضورش در قطر به دست آورد، دلارهای بی شماری بود که به قیمت از بین رفتن محبوبیتش در سکوهای قرمز تمام شد. کاپیتان این دوران رانندگی فصل گذشته به لیگ بازگشت تا شاید ناکامی سال های اخیر را جبران کند اما باز هم موفق به کسب جام نشد و حالا امسال با حضور هم تیمی های سابقش، کورسوی امید به قهرمانی دارد. جام بعد از پنج سال مرد شجاعی که 1404 را در 36 سالگی به پایان خواهد رساند.

البته همه اینها حدس و گمان است و تا شروع لیگ برتر نمی توان پیش بینی دقیقی داشت. زنوزی این بار با ستاره های پرسپولیس قهرمان لیگ می شود یا شاهد ناکامی شجاع، ترابی، بیرانوند و اسماعیلی فر خواهیم بود؟ گذشت زمان همه چیز را تعیین می کند.


فرش بهشتی_اف بیشتر

Shab_F Plus




برای دسترسی سریع به آخرین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان بهترین اپلیکیشن را نصب کنید.






ایمپلنت، ارتودنسی و کامپوزیت دندان.

همراه با تضمین و تضمین کیفیت.

پرداخت اقساطی توسط متخصص مجرب.

ایمپلنت با ضمانت 15 ساله، 9.5 میلیون توکن






منبع:برترینها

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا