اخبار روز سینما

چند مدل زودیاک داریم؟ هر علامت به چه معناست؟


به گزارش بازتاب آنلاین طالع بینی روزانه شامل مجموعه ای از پیشگویی ها و راهنمایی ها بر اساس روش های مختلف پیش بینی آینده است. در زیر به چند نوع متداول طالع بینی روزانه اشاره می کنم:

1. خواندن تاروت

گسترش تاروت با استفاده از کارت های تاروت تهیه می شود. هر کارت معنای خاصی دارد و فالگیر می تواند بر اساس ترکیب کارت ها درباره آینده شما پیش بینی کند.

2. فال قهوه

در این نوع فال، فالگیر پس از نوشیدن قهوه به بقیه فنجان نگاه می کند و بر اساس اشکال و نمادهای شکل گرفته در فنجان قهوه پیش بینی می کند.

3. برج حافظ

این نوع فال با بهره گیری از دیوان حافظ و تفاسیر اشعار او انجام می شود. فالگیر نیت می کند و در بارگاه را باز می کند، شعری از حافظ را تفسیر می کند و شخص را نصیحت می کند.

4. علامت زودیاک ستارگان

طالع بینی یا طالع بینی بر اساس موقعیت ستارگان و سیارات در زمان تولد شخص است. چنین طالع بینی ها شامل پیش بینی هایی در مورد جنبه های مختلف زندگی مانند عشق، شغل و سلامتی است.

5. علائم زودیاک انبیا

فال انبیا بر اساس داستان ها و تمثیل های پیامبران است. هر ماه تولد یکی درباره پیامبران است و فالگیر بر اساس سیره و تعالیم آن پیامبر پیشگویی می کند.

6. علامت چای

این نوع فال شبیه به فال قهوه است، اما فالگیر از برگ های چای در انتهای فنجان برای تفسیر نمادها و اشکال استفاده می کند.

7. فال اعداد

طالع بینی اعداد بر اساس اعداد مربوط به تاریخ تولد و نام فرد است. فالگیر اعداد را تفسیر می کند و در مورد مسیر زندگی و آینده فرد پیش بینی می کند.

8. علامت شمع

در فال شمع، فالگیر از شکل شمع ها و نحوه سوختن آنها برای پیش بینی استفاده می کند. این نوع فال ها اغلب با روش های دیگری مانند تاروت ترکیب می شوند.

9. فالگیر

فال رومل بر اساس الگوهایی است که با ریختن دانه های رومل (مانند ماسه) روی سطح صاف ایجاد می شود. فالگیر این نقش ها را تفسیر می کند و پیش بینی می کند.

10. علامت زودیاک ماه تولد

در این نوع فال، بر اساس ماه تولد فرد، پیش بینی هایی درباره شخصیت و آینده او انجام می شود. چنین طالع بینی به صورت هفتگی، ماهانه و سالانه ارائه می شود.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا