دانستنی ها

مقدار خواب لازم و ضروری در شبانه روز!

ریحانه حیدری گفت: موجودات زنده پس از فعالیت های روزانه نیاز به استراحت دارند تا ساختار مغز و بدن خود را احیا کنند.

او با عنوان این مقاله خواب یک راه حل فیزیولوژیکی است که برای بدن و مغز ما طراحی شده است، افزود: هر فرد به طور متوسط ​​به ۷ ساعت خواب در روز نیاز دارد و این میزان خواب به ژنتیک و شرایط هر فرد بستگی دارد. افراد می توانند تغییر کنند.

حیدری درباره بروز اختلالات تنفسی در هنگام خواب نیز گفت: اختلالات تنفسی در خواب همان خروپف است که با افزایش سن و وزن افراد، این اختلالات افزایش می یابد.

انجمن اختلالات خواب ادامه داد: مردان با دور گردن بزرگتر و حلق بسیار شل یا هر گونه انسداد آناتومیک در مجاری هوایی فوقانی خود. احتقان بینی و پولیپ یا بزرگ شدن لوزه ها یا بزرگ شدن زبان کوچک یا زبان بزرگ می تواند منجر به اختلال در تنفس در خواب شود که باید به طور کامل درمان شود.

حیدری درباره علائم اختلالات خواب گفت: خروپف، خواب آلودگی و خستگی روزانه، ایست تنفسی هنگام خواب و همچنین فشار خون یا دیابت نوع 2 در فردی با یا بدون سابقه خانوادگی این مشکلات. شدید، می تواند علائم اختلالات خواب در نظر گرفته شود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا