اخبار روز

چلوکباب ارزان می شود


به گزارش مانیبان، چلوکباب ارزان می شود. به گزارش اختاز آنلاین به نقل از اختاز نیوز، قیمت مواد اولیه افزایش می یابد. یکی یکی از مشکلات این روزها برای فعالان صنایع غذایی و رستوران داران است. تاثیری که این امر بر قیمت محصول می گذارد غیرقابل انکار است و همین امر باعث شده است که بسیاری از افراد با خوردن غذای خارج از خانه خود را درمان کنند. گواه این موضوع منوی رستوران ها یا فست فودهایی است که در سطح شهر فعالیت می کنند.

امروزه یک وعده غذای چلوکباب در یک رستوران معمولی در مرکز شهر برای هر نفر حدود 200 تا 300 هزار تومان است که برای یک خانواده چهار نفره با درآمد متوسط ​​حدود یک میلیون تومان هزینه دارد که با توجه به هزینه های بالای زندگی امروز، مقدار کمی نیست گرانی غذا مشکل امروز و دیروز کشور نیست و نمونه بارز آن را 49 سال پیش که قیمت چلوکباب به صفحات یک روزنامه اطلاع رسانی رسید، پیدا کردیم.

این روزنامه چهاردهم مرداد 1354 در مطلبی با عنوان «نرخ چلوکباب کاهش می یابد؛ ورودی حذف می شود» نوشت: بررسی نهایی تعیین قیمت چلوکباب امروز به پایان رسید و احتمالا ظرف سه روز آینده قیمت چلوکباب تصویب و اعلام خواهد شد. بر اساس تحقیقات انجام شده تا به امروز قیمت چلوکباب به احتمال زیاد بین 10 تا 12 تومان تعیین می شود هزینه باید رایگان بماند اما برخی دیگر معتقدند که این امر باعث افزایش نرخ چلوکبابی و تاثیر آن بر روی انواع چلوکبابی ها می شود، به همین دلیل انتظار می رود نرخ چلوکبابی ها تعیین و اعلام شود.

این اطلاعات ادامه می دهد: در مورد قیمت غذا در کافه ها و رستوران ها نیز بررسی در مرحله نهایی است که گفته می شود نرخ ها به نصف کاهش می یابد و ورودیه آن ها حذف می شود.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا