اخبار ورزشی

آغاز مذاکرات چلسی با پاری سن ژرمن برای جذب نیمار!

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، نیمار برزیلی فصل گذشته در تیم فوتبال پاری سن ژرمن در شرایط بسیار خوبی قرار داشت و در این فصل در 29 بازی در تمامی رقابت ها، 18 گل به ثمر رساند و 17 پاس گل داد. درست قبل از اینکه در ماه فوریه از ناحیه مچ پا دچار آسیب ببیند، مصدومیتی که او را تا پایان فصل از میادین دور کرد. که او را تا پایان فصل از میادین دور کرد.

با این حال، او همچنان در پایتخت فرانسه کمتر از حد انتظار است و بارها مورد انتقاد هواداران باشگاه قرار گرفته است، آنها می گویند با وجود چهار سال باقی مانده از قراردادش، او را از دروازه اصلی بیرون راندند.

بعد از رسانه ها Le10Sport منچستریونایتد و نیوکاسل به دنبال آوردن او به انگلیس هستند، حالا چلسی آخرین تیمی است که مذاکرات خود را با PSG آغاز کرده است. مائوریسیو پوچتینو، سرمربی جدید آبی ها، پس از یک فصل ناامیدکننده در لیگ برتر، به فکر جذب این مهاجم است.

پاری سن ژرمن به دنبال دریافت پول “خوب” از فروش نیمار خواهد بود تا بخشی از 222 میلیون یورویی که در سال 2017 به بارسلونا پرداخت کرده بود را به نوعی پس بگیرد. این گزارش حاکی از آن است که آنها مایلند ستاره خود را به منچسترسیتی و برناردو بفروشند. سیلوا می تواند به عنوان بخشی از مبلغ انتقال به پایتخت فرانسه برود.

چلسی فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا بازی نخواهد کرد، با این حال باید دید نیمار به استمفوردبریج می رود یا خیر. همچنین پیش از این گزارش شده بود که این بازیکن برزیلی تنها در صورت جدایی از پاری سن ژرمن برای منچستریونایتد بازی می کند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا